Ch88 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Hvorfor rette på noe, som BMW alltid har hatt, litt negativ camber jepp! ser bare rått ut med litt knekk i bakstillinga da
Patrick B Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Hvorfor rette på noe, som BMW alltid har hatt, litt negativ camber jepp! ser bare rått ut med litt knekk i bakstillinga da Hehe, sjekk på E21 med rund rompe og dekkene som skrår litt! Tøft!
Mpower20 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Hvis du skal bruke bilen til drag, så unngå å senk bilen bak og sett på noen gode og stramme fjører bak(forsterkede, selges hos koed f.eks), senk litt foran, og sett på noen feite og store dekk bak og vipps, så er det negative camber problemet løst Hvis du ikke skal bruke bilen til annet enn drag da
Ch88 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 å kjøre drag med en bmw, blir jo som å kjøre rundetider med en amcar......
Bimmerlars Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 Dette blir nok en banebil men hvis jeg finner ut at jeg vil teste hva jeg drar stripa på på Gardemoen en gang så er det jo morro med egen dragrace bakstilling
Bimmerlars Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 å kjøre drag med en bmw, blir jo som å kjøre rundetider med en amcar...... VS motor... Synes da den er ganske fresk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå