Aracna Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Hva kan være galt eller slitt på min motor? For når den er kald, maler den som en katt, fin og grei lyd, ikke noe problemer med starting eller noe, MEN, etter jeg har kjørt til den er varm, maler den ikke lengere på tomgang, da fusker den litt. Hva er det som kan være galt? Det kommer også noen merkelige lyder fra insugsmanifoylen når den er varm, eller lyden blir forsterket ette den er varm. Den må også ha litt ekstra kinning når den skal startes etter den er varm. EDIT: Jeg skjekket pluggene, det ser ut som de er "svidd" oppover kjeramikk delen, dette skal vel tyde på at noe er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Skift plugger, luftfilter, olje og oljefilter. Sjekk at alle vakuumslanger er tette.. (Hør etter suge - og slurpelyder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Ville ha sjekket pluggledninger jeg! Disse har en tendens til å bli morkne og du får dermed overslag med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Er det en stund siden pluggene er skiftet, ville jeg uansett gjort dette. Jeg tror synderen ligger der uten at jeg skal si det 100% for sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 hadde noe lignende på min, bytta plugger å da var den fin igjen. bilen min hakka og fuska når den ble varm, 2 av pluggene mine hadde sprukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå