Gå til innhold

Bilstein dempere/fjærer


Eirik
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her og surfer på www.auto-trio.no etter nye dempere og fjærer nå før tilbudet på 20% rabatt går ut. Men hva skal jeg ha av Bilstein? :whut:

http://www.auto-trio.no/cgi-bin/auto-tr ... &aktiv=213 N-BMW-E36-318 M40

Tenkte på 40/15 senking, men finner bare 35/25, 60/40 og 55/40. Og hva er forskjell på de forskjellige settene; hva skal jeg kikke etter (B4, B6, B8...)? Ser det er flere underkategorier; "støtdempere", "fjærende ben -/støtdemperlagring" og "Opphengssett komplett". Trenger jeg noe fra hver av disse kategoriene?? :?:

Har surfet en del gjennom tidligere tråder om dempere og fjærer, som det er mange av, så jeg har funnet ut hvilket merke jeg vil ha og hvor jeg vil kjøpe. Men altså, hva trenger jeg?

Og, demperforinger og fjærbeinslagre, kjøper jeg det også fra Auto-trio?

Ja jeg vet.... :whistle: noob :whistle: ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva du skal bruke bilen til. Skal det bare være mest for utseendet eller for kjøreegenskaper også. B12 settet er et relativt stivt oppsett beregnet på litt aktiv kjøring. B10 går vel litt mer på utseendet. B6 støtdemperne er beregnet for orginal fjærer. Mens B8 er en kortere støtdemper bergnet på lavere fjærer. Begge demperne finnes i to utgaver Enkeltrør og dobbeltrør, der enkeltrør utgavene er valget hvis det er kjøreegenskaper du er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...