Morten318 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Får du skaffet den lille spoileren på bagasjen på denne bilen på bilde til en E36 sedan? pris? http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/e46/18.jpg Jeg prøver å spørre for tredje gang.. får jeg ikke svar så gir jeg blanke i å spørre om noe mer. Når du først legger inn post om dette så burde du følge opp alle svar..
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Jeg lurte på denne (Lånte bildet fra Chrzz): Pris? Leveringstid?
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Ja, da får du ta den, Scnellfahren. Så kan jeg ta den andre.
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Ja, da får du ta den, Scnellfahren. Så kan jeg ta den andre. He he, funker for meg Bare vi får litt respons fra mr_bmw nå så...
mr_bmw Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 hekklist til org bakfanger kr.900 m3 sidelister skaffer jeg ikke. sånne dtm lepper har jeg ikke.har bare uten hull.
mr_bmw Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 noen jeg ikke har svart? skal legge ut priser på delene jeg har.
Schnellfahren Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Ikke meg. Lurte på om du kunne skaffe fler av den leppa du fester under orginalfanger som på den grønne bilen over. Og til hvilken Billig pris
mr_bmw Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 *selger coilover justerbar senkesett foran og bak Ting jeg selger mest *selger rustfritt potter *selger stereo *av styling så går mest , e46 look front og bak.seidel front og bak. *m3 speil. *m3 sidekjørt *sidekjørt med luftinntak *m3 hekklist til org fanger.
mr_bmw Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 skal legge ut bildet men vet ikke hvordan man legger ut kan noen hjelpe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå