Gå til innhold

Felg problem


Kjartan
 Share

Anbefalte innlegg

Forbanna snøvær!!!! I dag på vei hjem fra jobb presterte jeg og skli i en rundkjøring, selv om jeg hadde lav fart. Høyrefram felg smalt rett i fortauskanten og ble ødelagt...hvor får jeg kjøpt brukt felg? Bil huggere har vell kanskje felger? er det slik at eg må kjøpe bmw felg? eller er det akkurat det samme? jeg har eget sett med vinterdekk... felgene heter 6 1/2 X 15H2. er det noe mer jeg bør vite før jeg går til huggern elle en annen forhandler for og kjøpe meg 1 ny felg? hva er kostnaden ca på en brukt felg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna snøvær!!!! I dag på vei hjem fra jobb presterte jeg og skli i en rundkjøring, selv om jeg hadde lav fart. Høyrefram felg smalt rett i fortauskanten og ble ødelagt...hvor får jeg kjøpt brukt felg? Bil huggere har vell kanskje felger? er det slik at eg må kjøpe bmw felg? eller er det akkurat det samme? jeg har eget sett med vinterdekk... felgene heter 6 1/2 X 15H2. er det noe mer jeg bør vite før jeg går til huggern elle en annen forhandler for og kjøpe meg 1 ny felg? hva er kostnaden ca på en brukt felg?

Ta og legg et bilde av felgen din inn her så er det sikkert noen somkan gi deg noen svar! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...