Mr_Man Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Nå har jeg fått montert nye bremser men er litt engstelig for at de har montert skivene feil vei? er det noen her som vet hvordan skivene skal stå? hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Er det slissa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 det er vel umulig å montere skivene feil vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 det er vel umulig å montere skivene feil vei? Selve skivene er vel umulig å montere feil, men han tenker sikkert på "slisse-mønsteret" i skivene. Hvilke skiver er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 ja de er slissa. jeg har ikke peiling om det går ann å sette dem feil vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 ja det er det jeg tenker på slissene ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Feil og feil,de skal stå med spora mot kjøreretning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 ok da er det riktig, trodde det var motsatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Poenget med slissene er at de skal slipe klossen slik at den ikke blir glassert. Slissene skal peke slik at de "kaster" ut støvet ifra klossen når du kjører fremover. Hvis skiven også har hull eller er for borra så er disse hullene til og lede vekk gass som utvikles i klossen når den blir varm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 ok takk da fikk jeg vite det jeg ville:D genialt med forumer as. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå