Sevenord Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Jeg opplevde det ikke i noen stor grad verken med blubirden eller med camryen, men nå med rwd og mye inspirerende kjøring så er det andre boller Har i tillegg stålfelger, og spør du meg virker det som det er mye verre å holde disse rene for snø en det er med kurrante alufelger.. (har alltid hørt at, blablabla, like greit med stålfelg om vinteren så fester det seg ikke så mye snø og is, blabla)
-fek- Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Skal nesten ikkje noko til.. det merker du fort etter ein litt "brei" kveld ute på nysnøen fort at snøen pakker seg i felgene.. derfør det er flott med stålfelg og hjulkapsler, pakker seg ikkje så fort.. tåler alt.. men ser desverre ikkje så flott ut da hehe
Sevenord Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Det kan være, men er jo mye enklere å fjerne snøen/isen fra en åpen alufelg, enn en lukket stålfelg..? Hos meg samlet det seg både på utsiden og innsiden av felgen, men en runde med stiming fikset det
RenZor Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 Skal nesten ikkje noko til.. det merker du fort etter ein litt "brei" kveld ute på nysnøen fort at snøen pakker seg i felgene.. derfør det er flott med stålfelg og hjulkapsler, pakker seg ikkje så fort.. tåler alt.. men ser desverre ikkje så flott ut da hehe Må vel innrømme at jeg hadde en serdeles "brei" kveld i nysnøen nylig ja
aloebiz.net Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Har du vinterfelger med ordentlig kant så legger det seg lett snø der. Mine felger får mye snø inn når det snør.. det blir liggende og jeg får sinnsyke vibrasjoner når jeg kjører i rundt 60.. Fjerner snøen og bilen er like fin.. Dette har nok ikke så mye å gjøre med at BMW generelt, men at BMW pleier å ha litt finere felger andre plastikkbørser OGså på vinteren som i mitt tilfelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå