maartn Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hei. Finner ikke heelt ut av hvordan jeg skal få vekk plastdekselet foran fronthøytalerene mine i en E36, vil ikke ødelegge noe.. Så dere som har gjort det tideligere kan muligens fortelle meg skikkelig hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Spar opp til haynes bok, så finner du ut av det Det er noen skruer du skal skru ut. På høyresiden går det som hakka møkk. Minnes man på førersiden skru vekk den "bryteren" for å vippe opp pansere for å få vekk dekselet. Uansett. Du ødelegger ikke noe. Er bare å skru. jeg klarte dette uten bok eller hjelp. Ha godt med lys, så ser du hvor du skal skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 kunne kjøpt boken, men jeg skal bytte høytalerene NÅ hehe.. får prøve å få av hendelen hvor man popper panseret jeg da.. imens kan noen forklare enda bedre om noen har gjort det selv og husker;D thæænks:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Riktig at man må ta av hendelen til å åpne panseret med. Den sitter bare med en skrue. Videre er det en plastskrue som må vries 90 grader, så tror jeg jeg husker at det er bare å lirke det av. Er jo ett stykke det dekselet sammen med plata til å hvile foten på ved siden av clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jada, når jeg tok av den var det ikke noe problem Eneste som var litt lirk var det klipset som henger opp plata i toppen... brukte bare litt makt Nå skal jeg se om jeg får det på igjen BEDRE lyd i bilen nå takker for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg monterte noen pioneer 120watt toveis der. hva har du der nu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg fikk låne noen med en kompis, er ikke sikker på hva slags høytalere det er. 5,25" , 200watt eneste jeg vet ;> skal kjøpe meg komp. sett osv senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå