Gå til innhold

Montere nye fronthøytalere E36


 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Finner ikke heelt ut av hvordan jeg skal få vekk plastdekselet foran fronthøytalerene mine i en E36, vil ikke ødelegge noe.. Så dere som har gjort det tideligere kan muligens fortelle meg skikkelig hvordan det gjøres?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar opp til haynes bok, så finner du ut av det ;)

Det er noen skruer du skal skru ut. På høyresiden går det som hakka møkk.

Minnes man på førersiden skru vekk den "bryteren" for å vippe opp pansere for å få vekk dekselet.

Uansett. Du ødelegger ikke noe. Er bare å skru. jeg klarte dette uten bok eller hjelp. Ha godt med lys, så ser du hvor du skal skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne kjøpt boken, men jeg skal bytte høytalerene NÅ ;) hehe.. får prøve å få av hendelen hvor man popper panseret jeg da.. imens kan noen forklare enda bedre om noen har gjort det selv og husker;D thæænks:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig at man må ta av hendelen til å åpne panseret med. Den sitter bare med en skrue. Videre er det en plastskrue som må vries 90 grader, så tror jeg jeg husker at det er bare å lirke det av. Er jo ett stykke det dekselet sammen med plata til å hvile foten på ved siden av clutchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, når jeg tok av den var det ikke noe problem :) Eneste som var litt lirk var det klipset som henger opp plata i toppen... brukte bare litt makt :P Nå skal jeg se om jeg får det på igjen ;) BEDRE lyd i bilen nå:D takker for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...