Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Finner ikke heelt ut av hvordan jeg skal få vekk plastdekselet foran fronthøytalerene mine i en E36, vil ikke ødelegge noe.. Så dere som har gjort det tideligere kan muligens fortelle meg skikkelig hvordan det gjøres?:)

Skrevet

Spar opp til haynes bok, så finner du ut av det ;)

Det er noen skruer du skal skru ut. På høyresiden går det som hakka møkk.

Minnes man på førersiden skru vekk den "bryteren" for å vippe opp pansere for å få vekk dekselet.

Uansett. Du ødelegger ikke noe. Er bare å skru. jeg klarte dette uten bok eller hjelp. Ha godt med lys, så ser du hvor du skal skru.

Skrevet

kunne kjøpt boken, men jeg skal bytte høytalerene NÅ ;) hehe.. får prøve å få av hendelen hvor man popper panseret jeg da.. imens kan noen forklare enda bedre om noen har gjort det selv og husker;D thæænks:P

Skrevet

Riktig at man må ta av hendelen til å åpne panseret med. Den sitter bare med en skrue. Videre er det en plastskrue som må vries 90 grader, så tror jeg jeg husker at det er bare å lirke det av. Er jo ett stykke det dekselet sammen med plata til å hvile foten på ved siden av clutchen.

Skrevet

Jada, når jeg tok av den var det ikke noe problem :) Eneste som var litt lirk var det klipset som henger opp plata i toppen... brukte bare litt makt :P Nå skal jeg se om jeg får det på igjen ;) BEDRE lyd i bilen nå:D takker for hjelpen!

Skrevet

Jeg fikk låne noen med en kompis, er ikke sikker på hva slags høytalere det er. 5,25" , 200watt eneste jeg vet ;> skal kjøpe meg komp. sett osv senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...