b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 hei på dere!!! har problemer med og starte,bilen bare sjimmer men starter ikke?? og siden jeg er jente vet jeg lite og motor da er det noen av dere gutta som kunne hjelp meg eller har vært borti samme problem?? bilen er en 318i 92-93 mod e36 takk på forhånd mvh jannicke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 E36en har vel hatt problem med bensinpumpe som ikke virker. Kunne stilt deg flere tekniske spørsmål ang dette, men hvis du ikke vet - så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 dette skjedde meg også for 1 uke siden.. måtte kjøpe ny pumpe.. så startet den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 den starter når den selv vil,var ute og prøvde i sta og da starta den..så stoppet jeg den igjen men da ville den ikke starte hmmmm takk for svar foresten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Kan jo være noe problemer i forbindelse med snø/kulde, eventuell dårlig kontakt på noe elektrisk. (mulig bensinpumpe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 er det denne bensin pumpen det er snakk om he he http://www.osbildeler.no/produkter.asp? ... Slitedeler og den var sånn her om dagen og men da var været bra..har ikke hatt noen problemer med dette før i vinter se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 aller først sjekk at det er nok strøm på batteriet med ett voltmeter og få ladet det opp skikkelig.. hadde det problemet på min E30.. starteren dro motoren rundt men den fikk ikke dratt den fort nok rundt så den startet ikke.. etter å ha demontert og skiftet mye deler fant jeg ut at det var batteriet som hadde bittelitt for lite strøm.. litt kjedelig.. virker ikke som det er batteriet på de symptomene du har men er så lett å sjekke det uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 batteri er er bra se.men takk for tips....er det denne bensin pumpa?????http://www.osbildeler.no/produkter.asp?kategori=223&undergruppe=Slitedeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 bomp i bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 jepp, er den, men du har vel en kompis eller en kompis av ei veninde e.l som kansje kan litt om bil? er mye enklere da, siden vi ikke får sett bilen, testet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 har en som kunne hjelpe meg,men han sa at jeg skulle prøve og finne ut hva det som var som kunne være feil,og da måtte jeg ty til dere bmw gutta..bilen har også blitt veldig ugjevn gange på den i det sistte ligger og jager på tomgang vis dere skjønner hva jeg mener,vis det hjelper noe da he he he.. hilsen jannicke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 bompi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Sjekk bensinfilteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 bompi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå