Bimmerlars Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvor bør jeg kjøpe slanger til turboolja og returen, samt slanger/rør til å feste sammen rør fra turbo til IC og IC til innsug? T-kobling så jeg får tatt olje fra oljetrykksbryteren? Må den være metall forresten? TESS har vel dette, men de er visst så stive på prisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 PPF har alt du leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Finner silikonslanger. Men ikke tynnere slanger til oljetilførsel/retur, og T-koblinger? Har de stålompsunnede slanger? Så ser det litt stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Finner silikonslanger. Men ikke tynnere slanger til oljetilførsel/retur, og T-koblinger? Har de stålompsunnede slanger? Så ser det litt stilig ut Tess har vel sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Blir nok uansett billigere på Tess enn det blir i en bilbutikk. Go snakk litt med dem fordi dem har myyye å gå på når det gjelder pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Disse har sikkert det du trenger: http://www.kollevold.no/ http://www.gundersenmotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjøp slanger og slik fra TESS! De skaffer alt du trenger for en billig penge! Hvis ikke de kan skaffe silikonslanger veit jeg at BilExtra fører Samco, selv om det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå