g4ndersen Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Hvorfor lyser "aibag-lyset" på rattet av og til under kjøring (noen sekunder av og til)? Er det noe galt med airbagen?
-fek- Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 lurer på det samma sjølv, lyser kvar gong eg starter bilen, i eit par min, så forsvinner det
eriklepe Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 lurer på det samma sjølv, lyser kvar gong eg starter bilen, i eit par min, så forsvinner det par minutter var jo lenge, i mine biler lyser det ca 7-8 sekunder etter oppstart. Og det er normalt....
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 airbag lampa mi lyser også i et par minutter før den slukker, men det er fordi jeg måtte ut med speedometeret en gang og skrudde på tenninga. da lagrer den feilmeldinger. bare å stikke innom ditt lokale bmw verksted og få nulla den ut.
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 heh... noen som er heldige og som har airbag...abs... og andre hjelpermidler
Bjørn 320 Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 Min lkyser hele tiden 1997 E39 Prøvd å berre nullstille?
marius paulsen Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 hos meg lyste airbag lampa hele tiden og når jeg hadde bilen på sørvis på onsdag så prøvde dem å nullstille men det gikk ikke så da tok dem og demonterte airbagen,det viste seg at det var dårlig kontakt i kontakten bak airbagen! men dette fiksa dem uten ekstra kostnad!
Mr_Tran Skrevet Mars 11, 2006 Skrevet Mars 11, 2006 de av dere som har e36. har tatt ut instrument tatt ut rattet de av dere som har e39 føler til belte strammer deter standar feil ta og slette feil gjennom diagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå