Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en 87mod E30 324TD der motorn er gåen. Det jeg lurer på er: Noen som har satt i en V8 chevrolet i en slik, eller vet om/hørt om noen som har gjort det??

Tenkte en stund på en 2,8bmw motor, men vil heller sette inn en V8 om dette lar seg gjøre. Bilen skal ikke registreres. Bare for å leke seg på bane med.. Så om det er noen som har tips, så ta gjerne kontakt :)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å slenge inn en litt mer sofistikert V8er fra BMW? :P

Men det burde la seg gjøre, iogmed at noen har klart å fått inn en V12er i en E30 :P

Skrevet

Joda hadde sikkert vert bedre det.. men en chevrolet v8er får man for 10.000,- og da er den overhalt med papirer også ;)

Skrevet

Trenger ikke det.. skal bare være for å leke seg med.. Har uansett en E36 cab som jeg bruker :)

Skrevet

Det er sprekk i blokka en eller annen plass. Får trykk i kjølesystemet

Skrevet

nå er ikke 750 V12 erne og 540 V8'erne så dyre heller. Var/er f.eks en ubrukt 540 V8 på blocket.se . Aldri brukt.. litt over 20 lapper tror jeg.. NY MOTOR! 286hk såvidt jeg husker..

Skrevet

tenkte å holde meg på rundt 10.000,- dessuten vil jeg ha chvy motor :o

Skrevet

høyst intressangt.. men har enda ikke fått noen gode tips på fremgangsmåte.. Blir det alt for masse ombyggimg, gidder jeg ikke :roll:

Skrevet

nei hva får man for en diesel som er kaputt da? Ja hør hva han skal ha for den.. km-stend osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...