Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Chevy steinalderstøtstangkamenholdtfastavregkjedet motor i E30?? Neinei.. men er ikke min bil så har vel ikke noe jeg skulle ha sagt Hva koster en slik motor? og hvor kan den skaffes*? En slik motor koster 10.000-20.000 med girkasse
xnett Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Chevy steinalderstøtstangkamenholdtfastavregkjedet motor i E30?? Neinei.. men er ikke min bil så har vel ikke noe jeg skulle ha sagt Hva koster en slik motor? og hvor kan den skaffes*? En slik motor koster 10.000-20.000 med girkasse Den skaffes mye billigere, selv for et bra eksemplar.. Men jeg tenkte på BMW v8? Koster mye ca? Hva mere må jeg ha? og hvor kan dette isåfall skaffes?
2RE_Racing Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Hva med en 6,5TD da? Da har du jo dreiemoment og greier.. Finnes i alle kanter av landet, også har du vel diesel på tanken fra før, også kan du jo tanke grønt!
xnett Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Hva med en 6,5TD da? Da har du jo dreiemoment og greier.. Finnes i alle kanter av landet, også har du vel diesel på tanken fra før, også kan du jo tanke grønt! Det kommer jeg ikke til å vurdere engang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå