Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 tenkte ikke på Porsche, men på nabo kona Nice ass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Ville heller hatt den M3'n i bakgrunnen. Enig... henger meg på den jeg å ass! fronten på z4'n var rå.. men likte ikke bakparten. forresten noen som har bilder av den m3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 tenkte ikke på Porsche, men på nabo kona Nice ass?? mye og ta i, mye å være glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Fyttikatta å RÅ den Z4 er!!! Har sagt det før, e digger Z4'n... Skal ha meg en sånn etterhvert. Når det gjelder denne bilen, så forstår jeg det som at denne er KUN for bane, altså ikke gate-godkjent...? Så da holder det vel med de 2,6 millene, og det er jo røverkjøp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Litt lite med 400 HK til det utseendet der synes jeg. litt lite..? tror nok 400 hk i den bilen er mer enn nok! spoileren bak trengs nok like mye, om man har 400hk eller 600hk.. Motoren blir nok trimmet endel videre i enkelte tilfeller. Ja 400 HK var litt lite i forhold til hvor agressiv den ser ut. Blir mitt neste prosjekt det der å style en Z4 helt likt og putte i en betydelig råere motor. Bugatti Veyron killer.. hadde skapt litt oppmerksomhet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Når det gjelder denne bilen, så forstår jeg det som at denne er KUN for bane, altså ikke gate-godkjent...?Så da holder det vel med de 2,6 millene, og det er jo røverkjøp!!!! Du får ringe og høre om de vil ta innbytte i 540en, og kjøre Z4en med prøveskilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Den der var RÅ!!! Likten den jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Ville heller hatt den M3'n i bakgrunnen. Enig... Galne folk.... Hehe, har vel mer med smak å gjøre. I mine øyne er M3 E30 DTM '92 verdens råeste bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Et par andre BMWer som er godt egnet til banekjøring..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Et par andre BMWer som er godt egnet til banekjøring.... ahhh. takk takk, mye pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Ble ikke akkurat imponert over rundetiden en E30 M3 klarte i Fifth Gear. En Citroen C2 VTR (110 HK) var raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Flere bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Fy satan så rå den Z4en er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Den Z4'n der var jo bare helt konge rå... Og hadde valget vært mellom M3'n og Z4'n, UTEN tvil Z4'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Ville heller hatt den M3'n i bakgrunnen. så ikke den jeg, men da sier jeg; ja takk, begge deler! Halloooo! me skulle få ein!...eg tek den i front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå