Gå til innhold

Problematikk med senket E34: Mye snø i motorrom


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

LTF, går den så langt frem som til radiatoren?

Har kjørt en del i dag også, uten at reimene hoppa av heldigvis, men servoen fungerer til dels veldig rykkete og ujevnt fordi reima blir så full av snø at den bare ligger og slurer på reimhjulet + blir veldig glatt av fuktighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gunnar

Den plata starter rett bak radiatoren. Den dekker ikke undersiden av radiatoren. Det vil bli en liten glippe der. Men plata skrår ned og bakover og dekker bunnpanne og alle reimer, viftereim, servo osv. Den er skrudd i begge rammevangene på hver side av motoren og i bakkant merer jeg den er festet i forstillings bjelken mellom nedre bærekuler. Det er en utsparing til olje tappepluggen.

Den var full av snø nå så det er tydelig at den tar av mot snøen. Hvis den ikke hadde vært der ville snøen ha funnet vei opp under bunnpanne og sikkert opp mot reimskivene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dere er tydligvis ikke vant til dette føret i sør nei.. er er det nå fort at det kan ligge 20-25 cm om morningen på veien. har ikke hatt problemer med å få snø i motorrommet. min bil en senket 40/15. men kan jo være noe annet fra E34 til E36 da eller?? ikke at jeg har så peiling på det da.. men men mitt forslag er at det er liksågreit å ligge sidelengs så slipper dere det der problemet ;) hahahaha *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...