Gå til innhold

Bmw 316i touring -98, hvor mye kan jeg få for den?


oeyvindt
 Share

Anbefalte innlegg

Går i tanker om å kjøpe ny bil. Ble da tilbudt en pris i innbytte på min, men ikke så mye som jeg ønsket selvfølgelig, så tror kansje jeg vil selge den privat. Men hva vil markedet gi?

Bilen er en 316i touring -98. Bilen er kjøpt ny i Norge. Km. stand 205.000. Sevicehefte delvis fulgt opp. Den har klimatronic, kjørecomputer, el.speil og vinduer foran, lakkerte sideskjørter og støtfangere, motorvarmer og hengerfeste. Rød av farge og orginal lakk hele veien. Interiøret bærer IKKE preg av kilometer. Bilen er hel og pen. Eu godkjent nå i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 - 55 000 tenker jeg

Unnskyld meg, men da verdsettes denne -98 mod touringen altså på lik linje med en -91 320i?

Fra spøk til revolver, er nok enig med at denne burde havne oppimot 75 en vei, kan sikkert få enda noe mer, men den har endel km bak seg, og det trekker jo ned litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte bilen min altså en 1998 modell 316i Touring, hadde da gått 145000km til 129000 kr.. Jeg er glad jeg solgte den da jeg gjorde det, hehe ser jo hvor mye prisene synker nå. Men jeg skal si jeg savner den bilen utrolig mye og siden jeg skulle flytte til USA så var det like greit å selge den. Jenta som kjøpte den fikk jo med navigasjon og en heftig lydanlegg da.. men men.. Lykke til med salget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg solgte min i går. Jeg fikk 96 000 for den. 1998 316 Touring med 18" alu, navi, mp3/cd. Ganske standard bil, men den var helt strøken utv., innv. og teknisk. Den hadde gått 164 000km. Tipper rundt 70 000 - 80 000 for din. Lykke til med salget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...