johjoa Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 uten tvil at Alpinen e RÅEST men den første var ikke så gæli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Ble skuffet når jeg så bildet, når beskrivelser som: "råeste 850 jeg har sett" Styggeste 850 jeg har sett sier no jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Syns ikke den var så pen innvendig men utvendig var den grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 den så mer ødelagt ut spør du meg.. manglet dørpaneler så da poppnagler jeg på noen plater og kaller det tøft! Funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Rævva lignet jo veldig på en calibra og DEN bilen liker eg ikkje.. Men 8-serien e skamfet punktum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Den var dritrå! Godt noen lager racingbil av denna også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 ræva var kanskje ikke den peneste... men på detta bildet var den jo drit rå da!! http://bilder.mobile.de/images/autos/16 ... 78178.bild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 850 drømmebil nr 1 for meg vaffal,blir ikke så mye bedre var fet den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 ÆSJ! Den var berre sjukt stygg! Nei fysj! Tenk å øydlegge noko så vakkert med det greiene der.. Sku hatt i reva med øks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå