smood Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Men skulle jo trodd att rattet skulle vært på andre siden i og med at den har blitt hentet fra England?? ELLER?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 er folk i england som henter biler fra andre land som feks tyskland også er godt utvalg av venstre styrte biler i england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Sånn jeg har forstått det av eier, så har bilen blitt hentet i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 jaha ok..men ikke stord da uansett:) kan være jeg misforsto da..? stilig bil uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Den sto vell tilsalgs for rundt 150k for en stund tilbake hvis jeg ikke tar heeelt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det ikke en litt større turbo i den? Mener det er en hissig forgasser-motor... Står et par doble gassere i den. Ingen turbo nei... Nei, skjønner jo det etter Trotto sitt innlegg! Uansett, liker vanlige sugemotorer best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 ...dette er eit lite stykke "kunsthistorie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 men vist denne nettopp er importert fra danmark eller england eller what ever, hvorfor er det gamle skilt på den da?? begynner btw med JO ***** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå