nokiaas Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Ønsker å kjøpe en orginal frontfanger til E39 sedan 1996 modell, uten "jern" osv. (helst Oxford grønn)
dreaz Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 har en ny liggende ikke lakka men ferdig grunna. 1500,- er uten lister men kan få tak i det rimelig
nokiaas Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Har vært bortreist i helga, så har ikke sett denne før nå. Er det orginal eller etterligning? Er det for runde tåkelys? Jeg har ikke runde.
Eirik3 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har også en liggende, cosmossvart inkl shadowlinelister og firkantede grøftelys, men uten lyktespylere. Ganske oppskrapet innerst i underkant (mot motor), men ikke noe som ikke kan fixes
nokiaas Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har alt jeg trenger til fangeren, den er bare noe oppsprekt her og der pga forige eier ikke har vært forsiktig. Hva skal du ha for den da? Min er oxford grønn, vet ikke hva det kommer på å lakke. Så hvis det blir for dyrt, så prøver jeg å "lappe" på min først.
Eirik3 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Lakking kommer vel på 1000-1500 hvis du kjenner en som kan ta det for deg. Med kvittering vet jeg ikke hva det kommer på rundt 2500 kanskje? Skal du ha noen til å lappe den for deg så skal de sikkert ha en tusenlapp for det også...
nokiaas Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Lakking kommer vel på 1000-1500 hvis du kjenner en som kan ta det for deg. Med kvittering vet jeg ikke hva det kommer på rundt 2500 kanskje? Skal du ha noen til å lappe den for deg så skal de sikkert ha en tusenlapp for det også... Du glemte å nevne prisen for din.
Eirik3 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Doh Går ikke under 1500, da sparer jeg den heller og setter den på min igjen når den skal selges... (så får det bli en E39 til på meg ) Så da skjønner jeg deg godt om du tar dreaz` sin nye til samme prisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå