Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Sambo og jeg skal muligens besøke hennes far i Ottawa i Canada i sommerferien, evt. på hytta de har i Florida. Vi lurer da på å dra via en av byene i USA som det går mye fly til fra Europa, og deretter videre, som f.eks. New York. Er det noen som har vært der og kan fortelle om severdigheter innenfor bil og motorsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er ikke Sambo bilen din??? Hvem er hennes far? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Detroit er vel motor city? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Detroit er jo blitt en by for slummen. Er jo ikke igjen noe av den byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Detroit er det vel ikke så mange direkteflyvninger til fra Europa, eller? Dessuten er det vel en rimelig trasha og skitten by, eller er det noe media/Hollywoodskapte greier? Tror New York er det mest aktuelle, og det må da finnes noe moro bil å se der, eller? Er ikke Sambo bilen din??? Hvem er hennes far? Eh, hæ? Samboern min heter Kate, og hun er ingen bil. Faren hennes er heller ingen bil, men han har fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Bare gled deg til å se New York du. det er en helt fantastisk by... ikke for å være impertinent, men det er så ufattelig mange andre ting en biler man kan se på i New York at det egentlig ikke er noe særlig å prioritere. Min favoritt er guggenheim... må besøkes http://www.guggenheim.org/new_york_index.shtml mitt favoritt-hotell må være The Peninsula New York. jeg har bodd på mange New Tork hoteller ( dårlige og gode) dette er det beste... http://newyork.peninsula.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Har vært i New York i en ukes tid. Apsolutt en opplevelse for livet, men ikke et sted jeg ville dratt igjen egentlig.... men nå er jeg ingen storby fan heller da, mer fan av lange hvite strender å palmer edit: så foresten ikke mye som hadde med bil å gjøre, annet enn de som kjørte på gata.. selvom jeg som alltid hadde øya oppe for alt med 4 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Detroit er det vel ikke så mange direkteflyvninger til fra Europa, eller? Dessuten er det vel en rimelig trasha og skitten by, eller er det noe media/Hollywoodskapte greier? Tror New York er det mest aktuelle, og det må da finnes noe moro bil å se der, eller? en gammel venn av meg går på universitet/hockey college i nærheten av NY, han kjører en "Eleanor, fra gone in 60 seconds" DEN kan du jo titte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Sambo og jeg skal muligens besøke hennes far i Ottawa i Canada i sommerferien, evt. på hytta de har i Florida. Vi lurer da på å dra via en av byene i USA som det går mye fly til fra Europa, og deretter videre, som f.eks. New York. Er det noen som har vært der og kan fortelle om severdigheter innenfor bil og motorsport? Detroit er og blir bilens hjemby. Sliten by, men hovedkvarterene ligger som perler på snor langs detroit-river. Ford, GM, parkeringsplasser med (Foreign cars will be towed) Dette er igjen grunnen til at BMW bygger i South Carolina og MB i Alabama. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Detroit er det vel ikke så mange direkteflyvninger til fra Europa, eller? Dessuten er det vel en rimelig trasha og skitten by, eller er det noe media/Hollywoodskapte greier? Tror New York er det mest aktuelle, og det må da finnes noe moro bil å se der, eller? en gammel venn av meg går på universitet/hockey college i nærheten av NY, han kjører en "Eleanor, fra gone in 60 seconds" DEN kan du jo titte på Wow kjører han en orginal Eleanor med matching numbers, gir jeg gladelig 50.000 usd hvis han vil selge Billigste Shelby GT500KR(ELEANOR) du kan finne i norge ligger på rundt 500.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe...ja det skal visstnok være en original en! "samme som i filmen" sa han..men den er i familie eie, så jeg tror ikke den blir til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hva med å ta en titt på The Chrysler Buildning? Desverre er den ikke åpen for publikum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Kommer nok til å få med oss de store og kjente bygningene, men tenkte litt mer på om det er noen severdige museumer, baner med løp, etc. Fattern var på Nascar-løp for et par år siden, det var visst helt fantastisk. Sinnsyk spenning hele tiden, og MASSE som skjedde. Utforkjøringer, kollisjoner osv, og hver gang samlet de opp hele heatet slik at det ble jevnt igjen før de slapp det. Og vi vet jo alle at jevnt i Nascar-verden er noe annet enn jevnt i F1-verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Vet ikke helt sikkert, men mener at Latrell Sprewell har butikken sin i New York. Heter Sprewell Motorsports, han er kjent basketball spiller i NBA og har cash som de fleste sports folka der borte har. Han har produkter fra AMG, Brabus, Racing Hart osv. Mener å huske at han har showroom til 1 mill $ i butikken. Noe jeg hadde sjekka ut ihvertfall, men kanskje fordi jeg er basketball idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Detroit er det vel ikke så mange direkteflyvninger til fra Europa, eller? Dessuten er det vel en rimelig trasha og skitten by, eller er det noe media/Hollywoodskapte greier? he he tror nok bare det er noe mediaskapte greier. Ikke noe galt med Detroit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå