eriklepe Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 mitt favoritt-hotell må være The Peninsula New York. jeg har bodd på mange New Tork hoteller ( dårlige og gode) dette er det beste... http://newyork.peninsula.com/ omg, 4500 spenn for det kjipeste rommet off season så bør jo det bare være bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 omg, 4500 spenn for det kjipeste rommet off season så bør jo det bare være bra.... Ja, snakk om å kaste bort penger på tull. Skal jo bare sove på et hotellrom! Sover heller på hotell til 1000,-/natt og bruker de siste 3500,-/dag på klær og bilting (når jeg kommer hjem). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 skal være et biltreff i Atlanta årlig på sommeren. Husker ikke helt når eller hva det het. Er vel Gatebil gange 1000000000000 men samme type treff med både private biler og fra tuningfirma. Banekjøring,party etc etc. Mener jeg skal ha bilder fra det treffet for 3år siden men ikke her..se om jeg finner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Skal du til NY bør du besøk Interpeed. Millitærmuseum med fly, hangardskip og biler/tanks. Når du skal handle bør du besøke Maze. Enormt kjøpesenter på Manhatten. Lykke til med turen! Kunne tenkte meg en tur til New York selv. (usikker på skrivemåtene på navnene her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Skal du til NY bør du besøk Interpeed. Millitærmuseum med fly, hangardskip og biler/tanks. Når du skal handle bør du besøke Maze. Enormt kjøpesenter på Manhatten. Lykke til med turen! Kunne tenkte meg en tur til New York selv. (usikker på skrivemåtene på navnene her) USS Intrepid heter hangarskipet. Var der i oktober, var bl.a. inne i Concorden, og det står et SR71 Blackbird på hangardekket, i tillegg til mange andre fly. Absolutt noe å anbefale!! MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Velvel, da har svigerfar booka tur til Canada via USA i juni/juli for meg og madammen, men det er foreløpig usikkert om vi skal innom New York. Vi lander ihvertfall i Newark, og har foreløpig ikke bestemt hvor vi skal videre derfra. Kan se ut for at det blir kjøring oppover via Niagara Falls ol. severdigheter før vi ender i Ottawa. Gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
116i Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Var i New york i fjor, fantastisk by der skal jeg reise tilbake til. Her er et kul reklame som var rett med times square. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Har selv kjørt i fra DC til Niagara Falls,flott var det der oppe ved fossene.Best utsikt fra den kanadiske side,synd det var dårlig vær når vi var der. USA er et flott land til bilferie,som regel ingen problem med navigeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå