Gå til innhold

Får man godkjent../Får man tak i?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet med meg selv at E36 3.0L styringen er ganske kort, 2,7 runder.

den er ikke så kort, mener det var 3.0 eller litt over.

Er det ikke akkurat samme styring på alle E36?

nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle E36 har samme utvekling med unntak av 3.0 M3 meg bekjent. 2.7 runders tannstanga sitter på alle Z3, med unntak av M modellene.

Jeg vet med meg selv at E36 3.0L styringen er ganske kort, 2,7 runder.

den er ikke så kort, mener det var 3.0 eller litt over.

Er det ikke akkurat samme styring på alle E36?

nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle E36 har samme utvekling med unntak av 3.0 M3 meg bekjent. 2.7 runders tannstanga sitter på alle Z3, med unntak av M modellene.

stemmer at alle E36 har samme utveksling utenom 3.0.

- 16,8:1 (vanlige)

- 14,9:1 (M3 3,0)

Z3M har samme som 3.2, men hva de andre Z3`ene har vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er en annen sak.. Men jeg prøver å finne noen løp som det går an å kjøre bilen med når man er 15!

Vis ikke det bare er sånne locost biler, og crysler neon eller hva det er da.. :)

Sånn for å være litt seriøs, så tror jeg ikke Neon-cup er så dumt sted å starte. Det er meget rimelige biler, og de går bra! De ligger f.eks. jevne 1.05-1.06-runder på Rudskogen. Det er det FÅ som klarer å henge med i BMW-klubben (en med M Coupé og to med E46 M3 vet jeg har kjørt ca. det samme). Fredrik Sørlie gjorde det jo ganske greit i Neon-cup, og han rørte visst nok ikke motoren hele sesongen, den gikk og gikk.. :) Dessuten blir motorene plomberte, så de skal være originale. Derfor blir det ikke noe pengerace for å få mest mulig N/A-hk utav de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er en annen sak.. Men jeg prøver å finne noen løp som det går an å kjøre bilen med når man er 15!

Vis ikke det bare er sånne locost biler, og crysler neon eller hva det er da.. :)

Sånn for å være litt seriøs, så tror jeg ikke Neon-cup er så dumt sted å starte. Det er meget rimelige biler, og de går bra! De ligger f.eks. jevne 1.05-1.06-runder på Rudskogen. Det er det FÅ som klarer å henge med i BMW-klubben (en med M Coupé og to med E46 M3 vet jeg har kjørt ca. det samme). Fredrik Sørlie gjorde det jo ganske greit i Neon-cup, og han rørte visst nok ikke motoren hele sesongen, den gikk og gikk.. :) Dessuten blir motorene plomberte, så de skal være originale. Derfor blir det ikke noe pengerace for å få mest mulig N/A-hk utav de.

Jøss, hvor mye ligger en sånn ferdig rigga bil på a tro?

Dette var litt intresant.. men litt dumt jeg ikke har kjørt go cart da.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...