Mr_Man Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 jo får jeg den for det så gjør jeg det:P he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja det mangler en null. Gikk litt fort når jeg satte inn annonsen. Ja sett den inn i 318. Passer jo rett oppi. Har radiator og alt. Løp å kjøp. E30 eller E36? Er vanskelig å få de til å passe i E36 vel? Dumt spørsmål fra min side. Vet at det er så og si umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 vet er der noen som har fått plass det det i mindre biler en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Håper jeg har fått solgt den nå. det er en som har sakt han skal komme å kjøpe den til uken. men jeg har solgt mange ting pr tlf og ikke minst mail. Som ingen har kommet å hentet. Men sånne har vel mange vært bort i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja endelig en seriøs fyr som kom å kjøpte den. Skulle ha den i en E30 M3, kom ikke som noe bombe. Men er ikke redd for sånne M3 med store motorer jeg. Skal nok få kjørt seg, for å holde følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 km på motoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 den er solkt vist du leser innleget over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå