Kentan-racing.com Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Heisan.. har en 1993 bmw e36.. orginalt av en 320 som jeg først bygget om til 325 nå ble det å for kjedeli.. så nå blir det m3.. men inntill vidre kan dere sjekke hvordan det ser ut på www.kentan-racing.com kommentarer mottakes med takk.. ikke sikkert at alle bildene funker i stor versjon.. :/ mvh. Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Tøff slede det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 kul bil det der håper det kommer flere bilder av den mens du bygger den om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 gratulerer med en fin BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Den så dkikkelig bra ut.. Stå på videre, så får du deg ein grom automobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Fin E36 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Synes jeg så en intercoler på det ene bildet? Fin bil! Elsker MK felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 quote fra "om kentan" på sida: "Soner for tiden en helt sinnsyk straff på 6 utrolige måneder bare for en "liten" breisladd i en rundkjøring på en søndags kveld.. har 2 måneder igjen så bærer det til med trailer igjen!" Må vel nesten ha vært full i tilleg for å få en sånn straff vel, eller er det bare meg som ikke heelt har fått med meg hva straffenivået på sånne ting er i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Var fin den Mangel: er enig i at det hørtes NOE strengt ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 noe pen bil d der ja. nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 3-6 mnd for uforsvarlig kjøring.... dvs sladding osv. så det stemmer nok det. var nok en fin å brei en da, siden han fikk 6mnd ellers feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 3-6 mnd for uforsvarlig kjøring.... dvs sladding osv. så det stemmer nok det. var nok en fin å brei en da, siden han fikk 6mnd ellers feit bil! Så kjører man ikke BMW uten å logre litt på halen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 nice bil. velkommen hit:D nice h.side også. men, på "om "kentan" sida, så har du glemte å linke linkene dine på v.side.. hehe håper du trives blandt oss her på www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Stor trives her jeg.. Fikk 6mnder for retten mente at det var skjerpende siden jeg var trailersjåfør og burde vite bedre???? kan ikke skjønne det.. nå skal det nok sies at jeg så ikke at det var en politibil som kom.. så da jeg kjørte bort fra rundkjøring så la bilen seg helt i hekken på meg.. så kom en fin sving og jeg ga ned et gir og filet litt brems samt 5000 rpm og droppa clutchen så de ikke så veien lenge.. Ble en fin film snutt i retten da.. Men slikt som skjer.. Skal legge ut bilder fra ombygging og greier å.. bilen er ikke tenkt godtkjent.. (orginal import i 2001) så for kjennere så kommer dere til og skjønne hvilken motor det er men er håp om at politi og lignende ikke skjønner det.. Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Flott bil Fargen er utrolig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå