BMW_Larsen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 ååå? va på na festen like ved dua? hehe.. vitti.. møtte jo purken oppi neste sving da me fangern inni dekket å knuste lykta ++..hehe.. eeeså gale vettø.. fikk den på en henger seinere den natta å fikk den på verkstedet å drakk me drita..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe, blir vertfall utruli fin den no. he vore å sett i dag på biln. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 lenge te den e ferdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe, sener på målle kara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 d veit i ikkje heilt, han he vist mykje å gjer på arb, men d blir nok ikkje so veldi lenge t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe.. ja e no litt sener av å te.. sprakk bensinslangen min i går... rett etter pumpa... brukte 20liter på en km..hehe.. må legge inn nokken bilda av den om har mulighet te å ta da.. bli kansje m5 på mi i neste uke au.. bli min fjærde m5 d da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruggen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hvorfor i svarte kan du ikke skrive inn en min pris da din sopp!!!!!!!!! intrisert i bytte mot en e36 320 91 model? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 slik som jeg har forstått det så er bilen solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hvorfor i svarte kan du ikke skrive inn en min pris da din sopp!!!!!!!!!intrisert i bytte mot en e36 320 91 model? Denne bilen er solgt til Calitri, som nevnt flere ganger tidligere i tråden. Les igjennom tråden så ser du det... Din SOPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 biln stend trygt i garasja mi å venta på ny sinter clutch å ei ny kasse he komt å venta på å bli montert,, arti ska d bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Hmmm.. Vi må få tatt nåkkå skikkelie bilde en dag, når du fer inn att kaså di Calitri Førtjene litt oppmerksomhet na vogna di far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 takk for d kai, ja du ordna vel noken skikkelie bilde du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Det ordna c d far Gi me ti å sted du so... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 den e grei vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg