JonH Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 kunne hjerne trengt noe tips om felger på bilen og gjerne en farge.. quote]Ang felger, så må du huske på at IX har høyere innpress enn vanlig E30. Så dersom du skal handle brukte felger, bør du se etter felger fra Golf eller andre grevlinger, de har gjerne høyt innpress. Hadde selv 7,5 eller 8x18 på min IX, disse hadde ET35, og det passet perfekt
christian.no Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Takker for positive tilbakemeldinger:) hyggelig og høre at det folk likte fargen da.. var litt skeptisk med en gang men jeg tror det blir bra.. Rolfi: Det endte med at jeg fikk en jeg kjenner til å sprøyte bilen på jobben.. så jeg syns resultatet blei veldig bra.. JonH : ja de var de felgene da.. har sett litt rundt.. tenkte jeg skulle gå for noen 16" eller noe.. har noen felger liggende men syns ikke de passer så bra.. i dag blir det montering av instrumentpanel og kanskje jeg skal sjekke om bilen starter.. har stått i en evighet nå.. hehe
christian.no Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 har fortsatt litt på bilen men er ikke komt så langt.. dette må jo være det prosjekte som har tatt lengst tid her inne på bimmers.no:) hehe..
TSL Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 denne blir skikkelig fin den. stå på så vi får se det ferdige resultatet.
christian.no Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 denne blir skikkelig fin den. stå på så vi får se det ferdige resultatet. hehe.. der var jo bilen jo.. lurte på hvor den var blitt av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå