Kim S Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Den på bilde har 2 stk printplater den også, bare at den øverste er fjernet. Man må løsne den øverste, før man kommer ordentlig til chipen!
BMW_Racing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 kansje det. Men det var ikke muligt å se vilken vei chip'en skal vere forde. Så det var egentligt ikke så mye vitsi me de bildene.
Nygaard Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 kan sjekke i hjernen min viss du vill? menneh blir ikke for i morgen;) kan ta no bilder og sånt:D
BMW_Racing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Det ville vert Supert ! Da er jeg sikker på at bilen starter.
Bmw325turbo Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 En kamerat av meg satte chippen feil vei og da ble hjernen ødelagt, så det trenger ikke å gå bra hver gang nei!
BMW_Racing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Ja, riktig. Det har ikke jeg lyst å erfare for å si det sånn. Men viss noen kunne tatt bilde av vilken vei chip'en står i hjernen på sin bil. Så ville jeg vert evig takknemelig.
mEhE Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 nei, av bestemora mi.... men håpte det var noen som hadde noe info fra før..så slapp jeg å skru den ut... :-)men om du ikke har fått annet svar før helga skal jeg ta ut hjerne å ta et bilde av chippen...
BMW_Racing Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 Du kan gått ta bilde av bestemor di. Så kan jeg ta bilde av min. Jeg skal gi beskjed viss jeg finner ut av det før helga.
BMW_Racing Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 nei, av bestemora mi....men håpte det var noen som hadde noe info fra før..så slapp jeg å skru den ut... :-)men om du ikke har fått annet svar før helga skal jeg ta ut hjerne å ta et bilde av chippen... Du trenger ikke. Har fiksa det nå !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå