RenZor Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har netopp skiftet ut interiøret i min 520i. I de forrige setene var det ikke varmeelementer, men i disse er det det. Kan ikke se noe ledningsnett for å kople til. Tenker på å legge opp noe selv fra batteriet med sikring osv. Noen som har erfaring med dette? Hva er +, - osv på kontakten i setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hva er +, - osv på kontakten i setet? Reknar med det er eit ganske vanleg varmeelement, dermed har det ingenting å sei kva som er pluss og minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Okei.. men det er 4 ledninger i den kontakten under setet. 2 er vel til elementet, og de to andre er til belysninga i bryteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 To styrker på varmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulcan Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Tror det kan være strøm til el. regulerbare stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Til og med E30 har 2 styrker på setevarmen, så jeg vil tippe på det. Prøv å legg opp strømmen fra sikringsboksen, eller fra batteriet via et rele' koblet mot tenningen. Setevarmere trekker ganske mye strøm så det er lønnsomt at de kobles ut når du skrur av tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg ville heller kikket litt bedre etter ledninger. Tror faktisk at på samtlige E34 som jeg har lett etter strøm til varmeseter så har det ligget en kontakt klar i bilen på begge sider foran. Det er en "sprikke" i teppet der som ledningene ligger skjult under. Finner du kontakten, så er det plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Takk for masse goe forslag folkens! Har allerede kikka men fant ingen ledninger, skal se etter enda litt nøyere. Om det ikke er noen ledninger der får jeg vel bare trekke opp fra batteri/ sikringsboks via et rele som TBK fortalte. Det er KALDT uten varme i setene i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 jeg og har slike kontakter under framsetene mine i e30en min. så det er bare til å legge opp en til strøm, en til jord, og 2 ledninger til en bryter? kanskje jeg skal prøve på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 jeg og har slike kontakter under framsetene mine i e30en min. så det er bare til å legge opp en til strøm, en til jord, og 2 ledninger til en bryter? kanskje jeg skal prøve på det da! Til meg er bryteren i setet. Lurer derfor på hva jeg skal med 4 ledninger i den kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hmm, kan to av ledningane f.eks vere til å koble på ein "ekstern" brytar, slik at du slepp å bruke brytaren på setet? Berre å måle med multimeter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 jeg og har slike kontakter under framsetene mine i e30en min. så det er bare til å legge opp en til strøm, en til jord, og 2 ledninger til en bryter? kanskje jeg skal prøve på det da! Til meg er bryteren i setet. Lurer derfor på hva jeg skal med 4 ledninger i den kontakten. Mulig ene settet har konstant strøm til eletrisk justering av setet og andre paret går via tenningen for å bryte strømmen til setevarmeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå