ropa Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg beklager at jeg kom inn på din tråd og la det inn, har ikke vært her på lenge og har lest litt rundt på d andre trådan og ser at mange har lagt inn masse på andres tråder uten større reaksjoner. Innrømmer at det var frekt av meg!! Men det er greit, jeg tar dritten og svelger det. Men vet at folk har forskjellige meninger, og jeg mener lexsus lykter gir bilen en frisk utsende. Håper bmw folket og de tilstøtte kan tilgi meg for en tabbe som ikke skjer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg kjøper bak lyktene for 1000kr hvis dem er til salgs enda å dem er til sedan 94model å dem er i tipp topp stand..å frakten ikke blir for dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Din ydmykhet står det respekt av ropa, ingen skade skjedd, selv om lexus lykter er harr på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Bra,takker Men er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 hehe.. sant det da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå