RenZor Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvordan er det mulig å skru tilbake KM uten at forsikrings-selskapene merker det? Når jeg tegna forsikring måtte jeg oppgi KM stand. Hvis bilen eventuelt selges, KM skrus tilbake og får ny eier så MÅ jo forsikrings-selskapet se at KMstanden ikke stemmer i forhold til den forrige forsikringa? Hvis ikke er det et råttent system.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Nå fikk jeg bilde av meteret til han fyren. Så det er nok ikke stilt i følge han og bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Porsche bremser på en 318is...Why bother... Hva hvis det ikke er is-motor i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Nå fikk jeg bilde av meteret til han fyren. Så det er nok ikke stilt i følge han og bildet! Kan være et gammelt bilde også Spøk vel hvorfor ta bilder i alle bauger og legge dem ut på nett Nei her er en fyr som tydelig har avslørt seg selv og trukket salget tilbake og han kommer sikkert til å prøve å selge denne bilen på annen måte :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Godt mulig det er et gammelt bilde.. han ba meg hvertfall legge ut dette så ikke folk skulle tro han var en svindler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Porsche bremser på en 318is...Why bother... Hva hvis det ikke er is-motor i den? Da hadde vel selger forklart at det var en annen motor med betraktelig mer effekt tror du ikke??? Det hadde jeg ihvertfall skrytt av skulle jeg solgt en bil med mer effekt en anslått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Spøkene som blir lagt ut på autodb går jo på at det er bra biler til ein billig pris som er tilsalgs, for då er det mange som ringer. Denne bilen er jo ikkje so WOW at det gjere so mykje. Ekje so mange som ringe på den tippe eg. Hadde heller trudd det var ein spøk dersom bilan hadde vore satt til 50.000kroner... Men som sagt... Dette er bare teorien min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Spøkene som blir lagt ut på autodb går jo på at det er bra biler til ein billig pris som er tilsalgs, for då er det mange som ringer. Denne bilen er jo ikkje so WOW at det gjere so mykje. Ekje so mange som ringe på den tippe eg. Hadde heller trudd det var ein spøk dersom bilan hadde vore satt til 50.000kroner... Men som sagt... Dette er bare teorien min! Støtter denne teorien jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Om det så var en "spøk", hva fanken er vitsen med å legge ut bilen til salgs da? Slik at folk skal få falske forhåpninger? Han prøvde på svindel, enkelt og greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Nå fikk jeg bilde av meteret til han fyren. Så det er nok ikke stilt i følge han og bildet! Det skal vel gå an å se når bildet blei opprettet ved å gå inn på egenskapene til bildet? Hvis det er tatt samme dagen du fikk bildet så snakker han sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Om det så var en "spøk", hva fanken er vitsen med å legge ut bilen til salgs da? Slik at folk skal få falske forhåpninger? Han prøvde på svindel, enkelt og greit... For det er ikkje selgaren som har lagt ut bilen til salgs hevdar han. Han seier at det er nokre venner som har lagt bilen ut til salgs i han sitt navn, slik at mange ringer han å plager de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Når en skal selge en bil på autodb vil en få en kode (på 10-12 siffer) som må brukes for å redigere eller slette annonsen. Det er da rart at eier av bilen har klart å redigere annonsen til SOLGT 5 min. etter at han ble dysset med SMS meldinger av flere her inne ang. svindelforsøk. Ville tro at det ville ta lengre tid enn det bare å finne personen som ev. hadde gjennomført den spøken. For så å sende den personen hjem, finne fram den lange koden og stoppe annonsen. Men det er selvfølgelig bare en antagelse, da jeg ikke noen konkrete bevis på at det var svindelforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Når en skal selge en bil på autodb vil en få en kode (på 10-12 siffer) som må brukes for å redigere eller slette annonsen. Det er da rart at eier av bilen har klart å redigere annonsen til SOLGT 5 min. etter at han ble dysset med SMS meldinger av flere her inne ang. svindelforsøk. Ville tro at det ville ta lengre tid enn det bare å finne personen som ev. hadde gjennomført den spøken. For så å sende den personen hjem, finne fram den lange koden og stoppe annonsen. Men det er selvfølgelig bare en antagelse, da jeg ikke noen konkrete bevis på at det var svindelforsøk. Eieren av bilen sa at det var en spøk fra kompisen hans sin side. Han skulle ringe til han og be han slette annonsen da jeg snakket med han den 6/3. Det er ihvertfall hans ord.. men det virker en smule tvilsomt fra min side! Tror ikke vi kommer til å få noe klarhet i dette i og med at jeg ikke vet med sikkerhet Når bildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109615 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 HK-Svindel dette da. Desverre ganske vanlig i bilanonser hvor folk tror de har "dobbelt så mange hk." for det de har byttet til et KN-filter og borret et par hull i eksosen. Litt overdrevet, men iroin er en fin bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå