Gå til innhold

bimmers.no-klistremerker

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det da en stund siden det første opplaget med 100 rettvendte merker i 250x25mm sølv ble utsolgt, og jeg sitter kun igjen med noen speilvendte (for innvendig klistring i vinduer).

Jeg lurer på å bestille opp flere merker, og lurer litt på hva de av dere som er potensielle kjøpere er interesserte i.

Er størrelsen grei, eller vil dere ha større merker? Eller kanskje mindre? Andre farger?

Husk på at prisen varierer med størrelsen, både porto og produksjonspris går nok opp med større merker..

Jeg kan neppe tilfredsstille alle her, siden prisen blir høy med lavt opplag. Det absolutt mest prisgunstige er så mange som mulig helt prikklike merker..

Ellers er jeg såklart interessert i gode tilbud, så hvis noen her driver med slikt, eller kjenner noen som gjør det eller kan fikse bra priser, så er det bare å ta kontakt på PM eller gr@bimmers.no. :) Har noen mailadresser til firmaer som er prisgunstige er jeg interessert i det også, så lager jeg en anbudsmail som jeg sender til flere.

For de av dere som allerede har kjøpt så tar jeg i mot kommentarer om kvalitet også. Jeg har selv flere utvendig klistrede merker på min bil, og de har jeg hatt i over et år nå, også veldig lavt nede på skjørtene rett bak spruten fra fremhjulene (og jeg kjører mye på grus!), uten at de har falt av. At de derimot er skjøre for isskraper sier seg vel egentlig selv.. men det kan jeg desverre ikke gjøre stort med. Alle folieskårne merker sliter nok med isskraper.. :? Skal man ha de i vinduer som skrapes bør man velge speilvendte og klistre de innvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tengt på å bestille ett merke. Men vet ikke helt hvor jeg skal ha det. Også må jeg nesten ha hvitt, ikke sølv... eller kanskje svart. :wink: størrelsen ser grei ut, men hadde vært litt kult med:

dsc005624wx.jpg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dekaltrim.nu/ f.eks.... Disse lager det meste. Hvis vi går sammen og blir mange nok kansje de vil gi oss en god pris?

I'm in!

Når det gjelder klistremerkene; Jeg hadde først et utvendig i bakruta men denne flasset av etter noen uker. Kan jo hende det bare var tilfeldig og at jeg ikke gjorde godt nok rent, men jeg er interessert i speilvendte slik jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...