Gunnar Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 autoart, send meg gjerne en mail på gr@bimmers.no om du kan fikse gode priser på foliemerker. Du kan jo se under "Klistremerker" på menyen til venstre. Trenger slike i rettvendt format, 250x25mm, www.bimmers.no i liten skrift, sølv, må tåle å stå utenpå bil, skrift er helvetica med såvidt avrundete kanter for holdbarhetens skyld. Opplag på 50-100-150, alt etter hvor store prisforskjeller det blir. Er også interessert i andre størrelser og muligens chrome-farge. Men tar det helst via mail. BimmerKing, har de størrelser tilpasset norske skilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg vil ha merker i Chrome!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg skal komme med ett tilbud jeg Gunnar. Ser det er en del etterspørsel etter krom, har snakka med 3M norge, de har en vinyl folie i krom som har holdbarhet utendørs i 10 år. Resten av levreandørene har også noe krom vinyl men da bare beregnet for innendørs bruk, blant de så har vi Avery og Oracal. Problemet med 3m sin er att den koster noe så inni H. koster ca 8 ganger så mye som feks svart og hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ny idé: Lage skiltrammer med f.eks www.bimmers.no? Hva med å lage smale klistremerker med gjennomsiktig folie til å klistre på nede på skiltramma? Må jo være billigere enn hele ramma med tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Biltema selger skiltrammer uten tekst. Med rett størrelse på klistremerket er det er grei sak for de fleste å lage seg en bimmers.no skiltramme. Denne størrelsen vil sikkert bli populær til vindu o.l også, for de som ikke vil ha merkene så store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 skiltplater hadde vært topp. ellers ser mine to merker på sideskjørtene ut til å holde koken bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 autoart, ja, dette med chrome-merker er et problem. De er dyre og holdbarheten er dårlig. Altså lite valuta for pengene. Men er det noen som har lyst til å prøve på noe slikt så er det jo mulig. Har akkurat fått et tilbud på like merker som de vi har i dag, bare i chrome, og de vil havne på godt over hundrelappen inkl. mva. ferdig utsendt til kjøperen. I motsetning til de sølvfargede som jeg selger ut for 50,-/stk, med noen kroner fortjeneste. Frode H., ja, det er en mulighet. Vet ikke hvordan det blir i forhold til holdbarheten (det er olje i plast, ikke bra for påliming av merker), men på den annen side er det jo bare å bestille nye merker om de ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg er også interessert i skiltplater. Utenom det vil jeg ikke ha noen klistremerker på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg er ikke interessert i å kjøre rundt med en web adresse på bilen, men det hadde jo vært artig å kunne identifisere bimmers-folket på en eller annen måte. Hva med å lage en logo til bimmers? I så fall kunne det vært aktuellt med et klistremerke bakpå eller logo til å sette i grillen. Ser KOED i reklamebanneren øverst har en K i et tannhjul. Noe ala det f.eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg er ikke interessert i å kjøre rundt med en web adresse på bilen, men det hadde jo vært artig å kunne identifisere bimmers-folket på en eller annen måte. Hva med å lage en logo til bimmers? I så fall kunne det vært aktuellt med et klistremerke bakpå eller logo til å sette i grillen. Ser KOED i reklamebanneren øverst har en K i et tannhjul. Noe ala det f.eks.... Jeg henger meg på denne! Mye bedre om det hadde vært en logo i stedet for en webadresse. Sikkert noen gode grafikere her inne som kan finne på noe i farten som kan bli bra. Kan jo lage en liten avstemmning med ulike logoer som du føler deg fornøyd med Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Prøvde å få inn noen forslag forrige runde, og fikk egentlig ingenting jeg ble fornøyd med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå