Gå til innhold

S: M-tech 1 ratt


DotTk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ett M-Tech 1 ratt.... Har ett sånt i E34'en min, og det er meget bra.

hvis det er m-tech 1 ratt.. hvorfor sitter det da i min m-tech 2 bil? er det samme ratt i m-tech2'n da?, eller er det egentlig et annet ratt som skal være i min bil? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... hva som sitter i m-tech2 org tør eg ikkje svare på....men er ganske sikker på at m3 er levert med slike ratt! er sikkert noen som kan bekrefte/avkrefte dette:)

er ikke så lenge siden eg leste noe om disse ratta. har jo stått slike til salgs her for ikkje lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett M-Tech 1 ratt.... Har ett sånt i E34'en min, og det er meget bra.

hvis det er m-tech 1 ratt.. hvorfor sitter det da i min m-tech 2 bil? er det samme ratt i m-tech2'n da?, eller er det egentlig et annet ratt som skal være i min bil? :?

Det er dette rattet som sitter org i bilen din... Samme som sitter i min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er mange som er intrisert. Så dere får bare komme med bud. Rattet er bra det..:) Mener det heter M-tech 1 ratt. Står iallefall det på plasser de selger det. Men ja det er det som er i M3.

Gir kule stod i en bil som blej totalvrak i 1mnd før jeg kjøpte den. Det skal være lys i den. men ledningene er klipt av. men du ser der de kommer ut. så det skal være mulig å lodde på ledninger, så skal den virke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...