Gå til innhold

wow, to mystiske ting! (case closed)


Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt i villrede:

1. Når jeg skal åpne panseret, så kommer det ett "klikk" og det løsner litt helt framme, men ikke nok til at det spretter opp bake slik at jeg får åpnet det. Hvordan skal jeg få til det her?

2. Høyre parklys og høyre baklys lyser konstant. Hva som har skjedd vet jeg ikke, kanskje noen har råd? Cluet er at jeg får jo faen ikke opp panseret slik at jeg får koblet fra batteriet!

Shitt! Er åpne for konstruktive forslag nå altså!

edit:

Kan tilføye at når jeg setter lysbryteren i mellommodus(park), så tenner ikke venstre parklys, men venstre baklys tenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å dra i det både opp/ned bak/forran uten at det hjalp noe... eneste jeg får til er å dytte det ned i lås igjen :P

Så det jeg skal er altså å DRA panseret framover. Vil det da fungere om jeg dytter det framover? Har ikke helt satt meg inn i hvordan den makanismen fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, nå lærer jeg mye nytt :D

Da var pkt 2 løst: sideparklys ;) (har sikkert kommet borti blinkersen når jeg skulle åpne panseret)

Skal gå ut å røske tak i panseret etterpå, om det ikke er verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) Har aldri hørt om det, eller lagt merke til det på noen av de andre bilene mine, så dette var helt nytt...

Men da skal jeg ta meg en tur ut å se om jeg får opp panseret ivertfall.. Hadde litt på tapeten under der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, nå lærer jeg mye nytt :D

Da var pkt 2 løst: sideparklys ;) (har sikkert kommet borti blinkersen når jeg skulle åpne panseret)

Hehe, hadde samme "problemet" med min ein gong eg vaska bilen med høgtrykkspylar...var sikker på at eg hadde drukna eit relé eller noko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm :P Jeg var sikker på at nå var helvette løst :P

Meneh, da har alt løst seg ;) Panseret fikk jeg greit opp nå (skjønner ikke hvorfor det ikke løsnet første gangen jeg prøvde å dra i det...)

Såeh, mange takk folkens :) Glad vi har dette forumet ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...