Gå til innhold

bremseskiver foran/bak


Ole-Magne
 Share

Anbefalte innlegg

E39 er følsom på bremser lønner seg å benytte original skiver og klosser.

Elllers så vil det lage knirkelyd selv om det er helt nye.

har kjørt litt på bane å da blir de veldig fort varme, er så du kan se at de er startet å bli blåe. Vurderte noen med kjøleriller i, er ikkje artig å få bremse fading. er en tung bil å bremser er viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk greestuff klosser. Da har du gode klosser for bane, og samtidig slipper du alt bremsestøvet som mange andre gir!

Prøvd de på bane? Jeg har ikke prøvd de, men folk sier de kun er gode til å ikke lage bremsestøv :lol: -satt litt på spissen

Hvordan er Ferrodo klosser fra Koed f. eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferodo klosser sammen med Black diamond skiver er en bra kombinasjon som tåler en del juling og er fine til banebruk. De fungerer også bra i daglig bruk. De virker ikke 100% fra de er kalde slik som orginale bremser, men ikke værre enn at det går an å leve med.

Til trådstarter:

Holder du ikke på med banekjøring anbefaler jeg deg orginale bremsedeler. De har bra kvalitet mht. bremsevirkning. Klossene er skråslipt for å hindre bremseskrik, og skivene er grunnet i senter slik at de er klare for evt. lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd de på bane? Jeg har ikke prøvd de, men folk sier de kun er gode til å ikke lage bremsestøv :lol: -satt litt på spissen

Hvordan er Ferrodo klosser fra Koed f. eks?

Nei jeg har ikke det, men et par kamerater av meg syntes de virker bra. Kan jo stemme det du sier da at de kun er gode til å "spare" på bremsestøvet :) Jeg skal forøvrig teste original bremser og klosser på bane til sommeren, noe som kan bli en opplevelse i seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...