Ole-P Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 veit ikke om dette er riktig sted å poste detta men. men hvor mye er det mulig å få valset en 2 dørs e30? har prøvd å søkt litt men ikke funnet noe spess der det står skrevet noe om det eller bilder. kun moderat valsing eller små valsing. så hvis noen har noen bilder eller konkret info så er det bare å komme med det, sikkert mage andre som lurer å. hehe. takker for all respons på fohånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Du kan valse en 2dørs så mye at du får på 10,5x18 bak (med rett innpress) 255/30/18 Har et eks her: 10x17, ca 1" fra felgkanten og ut til buen. max valsing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Uff, blei litt i det meste laget for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 ja, hver sin smak! men det han spurte om, var hvor mye man kunne valse. Ikke hvordan det så ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 pent d der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 det der syns jeg er kult også. Ser mye bedre ut en de fleste skjærm breddinger. På mange måter bedre enn m3 sine breddinger også (Detta får jeg pes for ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 ingen ting er bedre en litt valsede m3 skjermer.det er pokkern meg bøst ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Enig med M3 skjermene ja.! MEGET rått på warsteiner`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 E30_power_ kjenner du han som har den e30 på bilde? den var feet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 brock b1 har da vel aldri blitt laget i 18" (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 brock b1 har da vel aldri blitt laget i 18" (?) ble litt forvirra sjæl.. men tror han mente at man KAN ha 10,5x18" på e30 med max valsing, men at på eksempelet hans var det 10x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 E30_power_ her: Ja, det er min gamle bil det. Mente at 10,5x18 går på ja. B1 er ikke laget i større enn 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Pen valsing det der! En E30 med slik stil skal jeg ha en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå