ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Da har man vært ute i kulda (-15 elns) og montert kupélys, lys i bagasjerommet og skiltet bak med nye pærer. Syntes det kunne bli litt stilfullt med slikt lys, istedenfor den gamle fargen. Gamle pærer Nye pærer Hva syntes dere? Syntes det ble litt bedre og stilfullt kupéen. Bagasjerommet ble like hvitt, samt skiltet bak. Kjøpt hos: http://www.bimmian.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Tøft... blei jo betraktlig bedre det der Åssen pærer er det og hvor har du kjøpt de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Titt nederst i originaltråden min Xenon something-something pærer, heter det. Er ikke xenon, men virker nesten slik når lyset blir såpass hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Kva eg synest? Hmm... Eg skal kopiere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Titt nederst i originaltråden min Xenon something-something pærer, heter det. Er ikke xenon, men virker nesten slik når lyset blir såpass hvitt. DOH så ikke det jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Vil også se lyset til skiltet samt bagasjerom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 DET ble bra..5 nye pærer? Hvor mye betalte du, totalt levert på døren..og hvor lang tid tok det før du fikk de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Skiltlyset må jo ikke lyse for sterkt da Men ellers så dette smooth ut, har vurdert dette selv. Men fra USA kostet frakten på pærekitet mer enn selve pærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hmmm... Det er -13,5 ute nu... Men kan sikkert stikke ut og ta noen bilder. Må bare vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Er bare en ting å si om det her, dette ble veldig bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Fett! Jeg vil ha og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 DET ble bra..5 nye pærer? Hvor mye betalte du, totalt levert på døren..og hvor lang tid tok det før du fikk de? Blir vel.. syv pærer jeg monterte nu (kupé=4,bagasje=1,skiltlys=2). Det fulgte med slike seks pærer som bare har en sokkel i bunn, og har slike to pinner ut fra siden som ser ut som at pære skal trykkes ned og vris på plass. Vet ikke helt hvor disse skal hen. Er på 5w en av de ihvertfall. Noen idé? Kan vel ikke være blinklys? 5w blir vel for lite da. Alle er like store av disse. Hmm... Siden jeg fikk en feilleveranse fra Bimmian.com tidligere, så hadde jeg $10 rabatt på pærene. Men normalt, så koster pærene $60. Frakten til Norge kommer på $34. Siden jeg var i emailkorrespondanse med bimmian, så ba jeg dem sette ned verdien totalt på selve pakken til $25 slik at den gikk igjennom Tollen uten mva. M.a.o: $94 for settet. Kanskje bedre å bestille litt flere ting samtidig derfra. Kan bli billigere da i lengden (frakten). Skiltlyset må jo ikke lyse for sterkt da Men ellers så dette smooth ut, har vurdert dette selv. Men fra USA kostet frakten på pærekitet mer enn selve pærene.. Frakten er på $34. Pærene på $60: så ikke helt nei ------ Siden jeg, som sagt, hadde noe surr med dem ang en forrige bestilling, så fikk jeg $10 rabatt, og en dritt kul bordklokke: (bilder fra Bimmian.com) På bildet, så ser man et AA-batteri, så man kan se størrelsen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 DET ble bra..5 nye pærer? Hvor mye betalte du, totalt levert på døren..og hvor lang tid tok det før du fikk de? Sjekk øverst til venstre her: http://www.bimmian.com/46 Jeg har også kjøpt det der. 16 pærer. Slik ser det ut på E46: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 ChrZZ: Jeg skiftet 9 i kupeen, 2 bak solskjermene, 1 i hanskerommet, 2 i bagasjerommet og 2 i skiltlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 ChrZZ: Jeg skiftet 9 i kupeen, 2 bak solskjermene, 1 i hanskerommet, 2 i bagasjerommet og 2 i skiltlyset. Hanskerommet og bak solskjermen ja! Glemte jeg. hehe. Men du har visst litt flere lys i kupéen enn meg, tydeligvis. Dvs: 1x hver i de lysene bak ved hattehyllen 2x i lyset ved det innvendige speilet Hvor andre steder har du? Kan være noe jeg har oversett, som det har vært pærer som har gått før jeg fikk bilen, slik at jeg ikke vet at det er lys der og slikt. Kanskje jeg også har to i bagasjen også, mon tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå