ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Nye bilder, forresten: (ser ut som baklysene er nesten hvite, men de er røde) Subwoofer i bagasjen
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Har muligens flere enn deg rundtomkring ja. To leselys forran, to leselys bak, ett vanlig interiørlys forran, to vanlige interiørlys bak og ett i hver fotbrønn forran. Dvs 9 til sammen. Men jeg har som nevn satt de to som skal være i leselysene bak, som parklys, men dette er jo ikke noe poeng om du ikke har xenon i nærlysene.
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Hmmm.. har ikke xenon på bilen min nei. Hvem av de pærene blir dette? De med sokkel i begge ender, eller kun den ene enden? Isåfall, hvilken watt-styrke?
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Jeg vil ha til ryggelyset Det får du her: http://jlevistreetwerks.com/store/product_info.php?cPath=30_33_35&products_id=184&osCsid=959fc5315646521e7a752bc5caf15a5c ChrZZ: Ene enden. 5W.
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Takker takker, ///Magnus. Skal montere dem i morgen, blir det vel til Lyser de nogenlunde like "sterkt" som de andre parklysene? (er vel kanskje sterkere parklys som standard på bilen din enn det det er på min)
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Tror vel det er 5W som er standard parklys på alle biler. Bare så det er nevnt, valgte jeg å sette disse to som egentlig er ment til å være inni, i parklysene for å matche xenonlysene i nærlysene. Så forresten mye bedre ut inni bilen din nå.
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 M-m m-m. Men jeg tror nok ikke jeg kan finne ut hvor jeg kan bruke de SEKS pærene med sokkel kun bunn skal være hen på bilen.. Med mindre de er tiltenkt blinklys, parklys, og slikt
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Hmmm... Er jo bare ment å være til interiør. (Pluss skilt da.) Kjøpte du settet med 10 pærer sa du? Det er jo til cab?
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Sexton pærer (16) Så det skal i TEORIEN være at pærene skal plasseres et sted.. Med mindre noen er reserve. Men de pærene som er i hanskerommet og leselys for passasjer.. Det er vel sikkert slike pærer med sokkel i begge ender? Sitter jo da liksom igjen med seks pærer (sokkel i én ende) som man ikke vet hvor skal hen. hehe. Jeg sjekket om det var den som skulle i askebegeret mellom setene foran, men var ikke det. Pæren der er meget liten.
///Magnus Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Mulig det skal være nok pærer til biler med "lyspakke". Er det i min vet jeg. Kanskje du ikke har det? Vet at de i fotbrønnene er en del av den pakken. Der er det sånna med sokkel i begge ender. Det er det også i hanskerommet, bagasjerommet, skiltlyset, og bak solskjermene. I min iallefall...
ChrZZ Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Hmmm.. mulig mulig.. Får høre med noen andre som har E36 her på forumet. Se om de responderer her på tråden med forslag til hvor disse pærene kan være til hen.. Kan godt hende at det er steder hvor de skal, men at pærene har godt der, slik at jeg ikke ser det. Jeg visste jo ikke at det skulle være lys i askebegeret, før noen her sa det (pæren hadde gått).
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Jeg vil ha til ryggelyset Det får du her: http://jlevistreetwerks.com/store/product_info.php?cPath=30_33_35&products_id=184&osCsid=959fc5315646521e7a752bc5caf15a5c . Heftig. Men den var 10 kr billigere på www.chromeline-design.com , men mulig den ikke er LED? Hehe.. Der kostet de ca 13 £. Vil også ha LED på sideblinklysene (orange)
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Pokker at jeg ikke kan finne en shop som har interiørkit, ryggelyset og LED blinklyspærer. Alt på en gang!
ingard Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Hadde det ikke vært for at jeg har så mye annet jeg kan kjøpe til bilen, så ville jeg gått til anskaffelse av slikt med en gang.. Rått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå