Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har muligens flere enn deg rundtomkring ja. To leselys forran, to leselys bak, ett vanlig interiørlys forran, to vanlige interiørlys bak og ett i hver fotbrønn forran. Dvs 9 til sammen.

Men jeg har som nevn satt de to som skal være i leselysene bak, som parklys, men dette er jo ikke noe poeng om du ikke har xenon i nærlysene.

Skrevet

Hmmm.. har ikke xenon på bilen min nei.

Hvem av de pærene blir dette? De med sokkel i begge ender, eller kun den ene enden? Isåfall, hvilken watt-styrke?

Skrevet

Takker takker, ///Magnus. Skal montere dem i morgen, blir det vel til :D

Lyser de nogenlunde like "sterkt" som de andre parklysene? (er vel kanskje sterkere parklys som standard på bilen din enn det det er på min)

Skrevet

Tror vel det er 5W som er standard parklys på alle biler.

Bare så det er nevnt, valgte jeg å sette disse to som egentlig er ment til å være inni, i parklysene for å matche xenonlysene i nærlysene.

Så forresten mye bedre ut inni bilen din nå. :wink:

Skrevet

M-m m-m. Men jeg tror nok ikke jeg kan finne ut hvor jeg kan bruke de SEKS pærene med sokkel kun bunn skal være hen på bilen.. Med mindre de er tiltenkt blinklys, parklys, og slikt :?

Skrevet

Sexton pærer ;) (16)

Så det skal i TEORIEN være at pærene skal plasseres et sted.. Med mindre noen er reserve.

Men de pærene som er i hanskerommet og leselys for passasjer.. Det er vel sikkert slike pærer med sokkel i begge ender? Sitter jo da liksom igjen med seks pærer (sokkel i én ende) som man ikke vet hvor skal hen. hehe. Jeg sjekket om det var den som skulle i askebegeret mellom setene foran, men var ikke det. Pæren der er meget liten.

Skrevet

Mulig det skal være nok pærer til biler med "lyspakke". Er det i min vet jeg. Kanskje du ikke har det? Vet at de i fotbrønnene er en del av den pakken. Der er det sånna med sokkel i begge ender. Det er det også i hanskerommet, bagasjerommet, skiltlyset, og bak solskjermene. I min iallefall...

Skrevet

Hmmm.. mulig mulig.. Får høre med noen andre som har E36 her på forumet. Se om de responderer her på tråden med forslag til hvor disse pærene kan være til hen..

Kan godt hende at det er steder hvor de skal, men at pærene har godt der, slik at jeg ikke ser det. Jeg visste jo ikke at det skulle være lys i askebegeret, før noen her sa det (pæren hadde gått).

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har så mye annet jeg kan kjøpe til bilen, så ville jeg gått til anskaffelse av slikt med en gang.. Rått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...