krisroen Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det vanskelig å bytte disse pærene? Brukte du lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Noen som har prøvd pærene hos Ljudia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Var jo 20 pærer i settet til E39 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det vanskelig å bytte disse pærene? Brukte du lang tid? Det er helt normale pærer, så nei. Hvis man sliter med å bytte slike pærer (trenger ikke engang å skru), så er det nesten bare å parkere bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ser du har plasma instrumenter også ChrZZ, kan du ta noen bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Titt litt mer her, Magnus: http://bmw.chrzz.no/v/utstyr/instrumentskiver/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 25$ pæra var også litt stiv pris syns jeg på ryggelyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehe. Jaja, men spørs da hva man sammenlikner med. Det er både produksjonskostnad og etterspørsel på markedet som bestemmer prisen. Er vel der det ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 ChrZZ: Når skal du lakkere hekken og diverse annet da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehe. Har vært mye snakk om det ja. Frem og tilbake med ditt og datt som skal brukes av styling osv. Tenker jeg skal beholde alt originalt hittil, og bare lakkere alt hvitt (lister også). Så skal jeg slenge på denne leppa her fra koed.dk: Syntes den så grei ut og passet godt til originalfangeren slik at den så litt bedre ut. Som man ser, så går den litt langt opp på fangeren (opp mot grøftelyktene). Tror nok det vil bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 25$ pæra var også litt stiv pris syns jeg på ryggelyset.. Koster å være kar... Men, se her; er ikke dette til sideblinklysene da? http://jlevistreetwerks.com/store/product_info.php?cPath=30_33_35&products_id=127&osCsid=0426abf7a71a220e5c958c2c329076dd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jo, ser slik ut....Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hihi! Nu bruker Bimmian.com (der jeg kjøpte dem ) bildene jeg tok av lysene! Man kan finne dem, ved å trykke her: http://www.bimmian.com/IXB og da gå videre til --> "See more pics of this part" midterst til høyre. Skal sende inn flere bilder, ettersom jeg får på andre ting jeg har kjøpt derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Tøft! Har fått deg E46 også ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ombygd til E36 dash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå