Custom Edition Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 kjørte selv forbi disse gjennomsnittsjævlene for 1 uke siden. lyste bare et lite rødt lys da når jeg passerte de. Men uansett så er de ikke i bruk før tidligst til høsten hvis de skal brukes. pussig at de blitzet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ble vedtaket godkjent Kjetil,du skriver at det var ett utvalg som komenterte.. Hvordan er reglene,har man rett til å holde kjeft og la de stå for bevisbyrden eller er man fucked da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 om man med vilje skal kjøre fort og er instillt på det lønner det seg å ta den begge sol-skjermer ( også over Speil, men BMW har vel ikke det trur jeg) da blir det veldig vanskelig å identifisere personen som kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er desse fotoboksene som måler gj.snittfarten lovlig? Er det sikkert at de skal settes opp andre plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Spennende. Jeg skal kjøre ned til Oslo i morgen, og opp igjen på onsdag. Skal huske på dette!Hvordan er forresten føret? føret er supert fra trondheim og litt før dovrefjell, kommer noen strekninger der det er snø på veien som er hard og som kan være glatt, best å være rolig i svingene der, motorveien oppe på fjellet er bra, men fra hamar og bort til oslo er det faktisk litt dårlig føre, verre på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det ikkje slik at du er uskyldig til det motsatte er bevist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det ikkje slik at du er uskyldig til det motsatte er bevist? Jo, foreløpig er det heldigvis det, men bare vent. De kommer nok til å fremme forslag om dette før vi skal ha stortingsvalg igjen ja... Så da må man vel fjerne skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ble vedtaket godkjent Kjetil,du skriver at det var ett utvalg som komenterte..Hvordan er reglene,har man rett til å holde kjeft og la de stå for bevisbyrden eller er man fucked da? Tror bare det var et utvalg som skulle se på trafikksikkerhet og sånt generellt. Men det er ikke noe forslag til endringer i lover eller forskrifter som jeg vet om enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Spennende. Jeg skal kjøre ned til Oslo i morgen, og opp igjen på onsdag. Skal huske på dette!Hvordan er forresten føret? Kjør østerdalen det er MYE bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Ble vedtaket godkjent Kjetil,du skriver at det var ett utvalg som komenterte..Hvordan er reglene,har man rett til å holde kjeft og la de stå for bevisbyrden eller er man fucked da? Tror bare det var et utvalg som skulle se på trafikksikkerhet og sånt generellt. Men det er ikke noe forslag til endringer i lover eller forskrifter som jeg vet om enda. Så da er det slik at hvis ikke politi kan bevise at det er meg som kjører ved ett f.eks dårlig bilde etc så er jeg ikke pliktig til å fortelle hvem det er som kjører,bevisbyrden ligger hos dem? Eller at det f.eks er kjerringa eller en kompis som låner bilen og blir blinka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Spennende. Jeg skal kjøre ned til Oslo i morgen, og opp igjen på onsdag. Skal huske på dette!Hvordan er forresten føret? Kjør østerdalen det er MYE bedre. hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Så da er det slik at hvis ikke politi kan bevise at det er meg som kjører ved ett f.eks dårlig bilde etc så er jeg ikke pliktig til å fortelle hvem det er som kjører,bevisbyrden ligger hos dem?Eller at det f.eks er kjerringa eller en kompis som låner bilen og blir blinka? Så vidt jeg husker, så hvis du låner bilen til faren din, og du selv blir tatt i fartskontroll og bilde ikke kan gjøre at du blir gjennkjent (samt at faren din har alibi), så er ikke han pliktig til å fortelle at det er deg, siden det er nær familie. Tror ikke venner og slikt går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Så da er det slik at hvis ikke politi kan bevise at det er meg som kjører ved ett f.eks dårlig bilde etc så er jeg ikke pliktig til å fortelle hvem det er som kjører,bevisbyrden ligger hos dem?Eller at det f.eks er kjerringa eller en kompis som låner bilen og blir blinka? Så vidt jeg husker, så hvis du låner bilen til faren din, og du selv blir tatt i fartskontroll og bilde ikke kan gjøre at du blir gjennkjent (samt at faren din har alibi), så er ikke han pliktig til å fortelle at det er deg, siden det er nær familie. Tror ikke venner og slikt går. Men korleis kan polisen vite om det er venner eller nær familie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Kjør østerdalen det er MYE bedre. hvor er det? http://www.gulesider.no/gsi/bigMap.c?ps ... &scrollY=0 Ikke det beste kartet, men det er den veien(Riksvei 3) mellom Elverum og Berkåk på dette kartet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 er det ikke ofte radarkontroll der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå