Gå til innhold

Forbanna boksene

///M
 Share

Anbefalte innlegg

nei egentlig ikke, men jeg kjenner meg igjen... kanskje jeg ikke hadde gjort det i praksis, slik Dr_s gjorde, men tanken har streifet... noen som tror man får poeng for å kjøre sakte forbi fotobokser, ja.

Hmm? Hva gjorde jeg? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja det tilter for meg når folk driver med sånn rykk og napp kjøring. samme er det når du tar igjen en bil,kjører forbi for så å bli forbikjørt av samme bilen. så sakkern av igjen...hva er det folk driver med?

jeg ligger riktignok over lovlige hastigheter,men aksepterer å ta igjen folk som må holde 100% riktig fart på veier uten forbikjøringsmuligheter. helt greit,setter på cruise. men når det da hele tiden blir bråbremsing ned i feks 60 i 80sonen så øker pulsen. like gøy som å ligge etter folk med mobilen limt i øret og tankene et annet sted så man må tute i hvert kryss for å få dem til å kjøre. hater også folk som skal se på natur,bygninger el annet mens de lusekjører og peker...på veien får man være fokusert,se framover og gi gass. mener jeg ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i heite er det godt for?!!! det er ikke noen form for oppsparing. kjøre 10 under forbi 4 bokser og så 40 for fort forbi en...? ekke sånn det funker skjønner du. boksen er stilt til å ta ,feks i 60 sone, de over 70. det er lagt inn en feilmargin på noen prosent i boksen og speedometeret ditt viser høyere en virkelig fart garantert. har feks rett under 70 forbi boksen i vålerenga tunellen-den som tar flest i landet og har aldri fått bot. har du 80 så blinker det nok.

lå etter en sånn "bonussamler" fra sverige og hjem. endte med at jeg dro forbi med hornet inne,smallt bilen inn foran han og bråbremsa så fyren nesten kjørte i grøfta.hadde jeg hatt balltre i bilen da hadde jeg vært å se i nyhetene.

hold den jævla fartsgrensen ihvertfall,så kan jeg trykke inn cruisekontrollen å sløve etter.

Etterhvert så blir man lei av sånne folk. Legg inn 2. gir og sus forbi, la de seile sin egen sjø. Har selv blitt trua med pistol i fart fordi en luring mente vi hadde pressa han av veien (noe vi ikke gjorde). Enten så gir du han en skikkelig på hjørnet bak så han snurrer, eller så kjører du fra ham og blir kvitt hele greia.

Hva er en "bonussamler"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...