Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Her er et par stemningsbilder fra "banen" min; GTR`n blei visst litt varm etter noen runder Sladding med Jøtul`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Men banen din Jarle så veldig bra ut den. Får håpe det blir masse kjøring der framover Du får ta en tur bort å prøve da vettu! Har tilogmed vært e36 cab utpå hehe... det er rått! Vi stiller med traktor og Suzuki som tauehjelp NÅR du kjører ut, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Merkelig og synd at ikke alle folk forstår at dette er et bra og flott tiltak . Stå på Jarle . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Si fra når du skal oppover da propan, så hiver jeg meg på, om det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå