Gå til innhold

BMW M3 Warsteiner solgt

Share

Anbefalte innlegg

Slapp av folkens, bilen blir seende ut akkurat som den gjør:) fikk fjerna "jappse" style potta idag og på med dtm igjen, bestilt nytt panser og forskjermer da det begynner å bli litt rustent. ellers var det endel gåene foringer, hardyskiva så ut som en frønse og skiver/klosser var gåent, så nå blir det utbedret. Blir lagt ut masse bilder og oppdateringer om ca fjorten dager som sagt, men først en uke velfortjent ferie i varme strøk;) -Tarjei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av folkens, bilen blir seende ut akkurat som den gjør:) fikk fjerna "jappse" style potta idag og på med dtm igjen, bestilt nytt panser og forskjermer da det begynner å bli litt rustent. ellers var det endel gåene foringer, hardyskiva så ut som en frønse og skiver/klosser var gåent, så nå blir det utbedret. Blir lagt ut masse bilder og oppdateringer om ca fjorten dager som sagt, men først en uke velfortjent ferie i varme strøk;) -Tarjei-

hadde du endret utseendet hadde det sikkert ikke bare vært jeg som hadde hjemsøkt deg :lol: bra den blir beholdt slik den er hvertfall! vannvittig nydelig bil! håper på mange råe bilder både med og uten blårøyk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så mye som var slitt på den? Glad jeg ikke tok turen for å se på den likevel da...den gikk nok noen kroner under prisantydning da, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en grunn til att jeg ville by 200. mener den var godt brukt siste året, bra den havner hos en eier som vil fikse den og ta vare på den for d bør den ha. :) gikk vel for prisant meg fortalt. motoren er jo værd en god slant da siden den er sinnsykt rå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...