Austad66 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 www.Krappe.no selger ikke varsellys med blå farge til privatpersoner, skal du handle det, må du ha serfisering på at du er en del av en sektor innen utrykning, Lege, røde kors, brann, politi, ambulanse, man må da ha godkjennelse papirer og serfisering på at man har lov til å kjøpe det, samme er det hos Ferno Norden og og alle de andre aktørene som selger dem type lys... Som sagt tideligere, ta kontakt med meg for pristilbud
Austad66 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 her e det mulig å få kjøpt godkjente blålys og saftblandere.www.krappe.no www.Krappe.no selger ikke varsellys med blå farge til privatpersoner, skal du handle det, må du ha serfisering på at du er en del av en sektor innen utrykning, Lege, røde kors, brann, politi, ambulanse, man må da ha godkjennelse papirer og serfisering på at man har lov til å kjøpe det, samme er det hos Ferno Norden og Wink og alle de andre aktørene som selger dem type lys... Som sagt tideligere, ta kontakt med meg for pristilbud
Austad66 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 www.Krappe.no selger ikke varsellys med blå farge til privatpersoner, skal du handle det, må du ha serfisering på at du er en del av en sektor innen utrykning, Lege, røde kors, brann, politi, ambulanse, man må da ha godkjennelse papirer og serfisering på at man har lov til å kjøpe det, samme er det hos Ferno Norden og Wink og alle de andre aktørene som selger dem type lys... Som sagt tideligere, ta kontakt med meg for pristilbud Laughing
Deep Dish Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Dette er en 3 år gammel tråd.! Tviler sterkt på at han fortsatt leter etter blålys....
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Var en dust jeg kjørte forbi på E6 som hadde blålyst i bilen sin... Ble ikke så rent lite irritert, og skrev ned skiltnr hans. Fant ut at bilen sto på en mann som var vesentlig mye eldre enn føreren, og sendte så melding til faren hans. Hehehehehe der har jeg bommet før. er bare noen uker siden faktisk. kom en gammel bil i full fart bak meg. med blålys i grillen. og no svake blålys i grøftlysene. så veldig jalla ut. var nesten så jeg ikke gadd og svinge inn til siden for den gammle drittbilen. men gjore det likevel. 2 min senere passerer jeg samme bilen parkert rett ved veien fortsatt med blålys. og en politimann sitter i bilen med uniform. og en står utenfor og prater i mobilen.
jcvold Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Dette er en 3 år gammel tråd.! Tviler sterkt på at han fortsatt leter etter blålys.... hehe, sant nok, jeg er ikke med i brannvesenet lengre,men har funnet ut hvor jeg skaffer om jeg trenger i fremtida AndreasBr reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå