Gå til innhold

Noen som har GOD peiling på E-34? (problem med varmeapp.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har problemer med varmeapparatet på in E-34. Må ha på nivå 4 for at det skal komme luft ut. Blir litt ¨slitsomt å kjøre med full trøkk på varmeapparatet hele tiden.

ER problemet at bryteren er ødelagt eller at motstanden(tepraturføleren) er gåen? Lyset som skal lyse opp reguleringsbryterene til varmeapparatet er borte å, men pæra har sikkert gått, eller har dette noen sammenheng?

Skrevet

Motstand eller sverdet kommer ann på årgangen på bilen din. Motstanden min så og fin ut så jeg hentet med 2stk på skroten men begge disse var og ødelagt så jeg tok sjansen og kjøpte meg ny. Og funket da det.

Skrevet

takker for svar! Bytta bryteren i går så det er noko ikke den. Skal se om jeg finner jeg finner det motstandsgreiene som stod på den linken jeg fikk. Blir dyrt om jeg må kjøpe den sverdet nytt..bilen min er 88mod forresten

Skrevet

Da er det sikkert sverd på din desverre!

Mener jeg har sett ett sted på nettet hvor dem overhalte det sverdet og. Er kanskje mulig å få til.

Skrevet

F*** er du sikker? ellers må jeg ned på huggeren i morra å demontere en bil :roll: om det er noen som har sånna til salgs så si ifra! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...