///MikkeBMW Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 E36? Isåfall er eg nok ikkje det, har sikta meg inn på E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Okey.. Da spørs det om det blir aktuelt fra min side. Er vanskelig å få igjen noe for en E36 318i nå så da må jeg nok vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 e30 325 cab ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Ser du på årstallet, så er det ikke helt sikkert han har denne bilen lenger Fixfax.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 det er jo bare 4 år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Den ble nok solgt for ca 4år siden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå