Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 aldri likt McLaren F1 jeg... X5 LM lager en snedig lyd...
Mr_Man Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 enig med håkon! X5 le mans er den råeste lyden i en bmw!
Hylland Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Synest min med hull i potta lage temmelig GROM lyd!
Mr_Man Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 denne er jo oxo ganske høyt opp på lista av de med råest lyd! http://www.earthflix.com/stories/bmw_csl.php
Aama_Racing Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 BMW M535 E28 med en fin hjemmelaget potte! Bimmerking sjønner hva jeg mener
mAZE Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 328 med litt ekstra hjelp det såklart. Og noen snedige potter bak. Ellers liker jeg jo såklart alt med M-foran..
Mr.Vaslag Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Dette er et tema som jeg liker! Alle bmw`er med sekser har en jævlig, sinnsykt jævlig dritrå lyd . Dyp og mye 6`er lyd er det beste som finns! Men bmw med ventilkakk er det verste som fins. Det er verre enn å kjøre ford! Audi har også fine eksoslyder, audi med 5`er kommer på andreplass! Fet lyd i de. Men firer suger uansett, det blir for tamt og klinger ikke i ørene mine. V8 er ok så lenge det ikke spares på turtallet!
Rope Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Ja, ingen klarer å si noe imot at BMW sine 6'ere (uten tikking) har noe av den peneste lyden en orginal motor kan levere!! wrooooom, sexy
Kenneth BMW Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Ja det spørs jo om det er snakk om utvendig eller innvendig lyder Og om det er når bilen står stille eller aksellerere opp Er det snakk om innvendig og aksellerering så er det klart min bil
stian329 Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Jeg tror M20 på 2926cc og 8500RPM kommer til å låte fint
Steffan C Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Ja det spørs jo om det er snakk om utvendig eller innvendig lyder Og om det er når bilen står stille eller aksellerere opp Dette er helt klart en viktig ting, liker BMW 6 lyden, men ikke den alt for dype og voldsomste lyden. Slitsomt å kjøre rundt i en bil som bråker og har veldig dyp lyd . For meg er det viktig å kunne ha en normal samtale med gjeita og ungene i bilen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå