Gå til innhold

litt spinning med m5`en

Share

Anbefalte innlegg

Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis..

Fin bil:)

Det er da forskjell på å spinne noen meter og 6 runder. :roll:

Ingenting holder med slik kjøring i lengden for det om det er M-bil...

Personlig synst eg ingenting om sånn herjing, og håper "onkel" ser på neste gang, da eg synst dette er idioti, verken vingen, eller m5´en blir behandla sånn. :o

så dere synes ingenting om gatebil på rudskogen våler osv??

Nope, hele gatebil konseptet er noe tull med MASSE rot..

Misforstå meg rett, banekjøring er gøy, men sånn herjing er idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var ikke negativ til herjinga,om du missforsto. hva andre gjør med bilene sine er opp til dem.

Jepp, sant det, fint det blir lagt ut, så slipper vi og kjøpe dei bilene. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis..

Fin bil:)

Det er da forskjell på å spinne noen meter og 6 runder. :roll:

Ingenting holder med slik kjøring i lengden for det om det er M-bil...

Personlig synst eg ingenting om sånn herjing, og håper "onkel" ser på neste gang, da eg synst dette er idioti, verken vingen, eller m5´en blir behandla sånn. :o

den største påkjenningen kommer jo i det du løsner hjulene.. jeg har fortsatt til gode å se f.eks en diff eller girkasse som ryker midt under spinningen.. + det er jo like mye påkjenninger for bilen under banekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hele gatebil konseptet er noe tull med MASSE rot..

Misforstå meg rett, banekjøring er gøy, men sånn herjing er idioti.

gatebil er jo rått å se på ,skikkelig showoff.. ingenting er som å se en breeed sladd med masse røyk og en rå motorlyd fra en 1000hk bil..

har en film av m5`En til vs motor..vis ikke det er gøy å høre se den spoler i langt over 100km\t så vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt til gode å se f.eks en diff eller girkasse som ryker midt under spinningen..

Det har ikkje eg, fleir en ein gang. :roll:

Det er jo like mye påkjenninger for bilen under banekjøring.

Det er da stor forskjell på det, finnest 2 typer kjøring på bane.

1: kjøre gris, sladde i svinger, og herjing

2: Kjøre fort og raskest mulig.

Eksempel nummer 2, er jo sikkeleg kjøring som etter vei, med untak av fart, og mer sikkert.

Taper fort rundetider på spinning, sladding og herjing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt til gode å se f.eks en diff eller girkasse som ryker midt under spinningen..

Eksempel nummer 2, er jo sikkeleg kjøring som etter vei, med untak av fart, og mer sikkert.

kansje jeg setter det litt på spissen nå.. men mener det er 10 ganger bedre og ta et par "herje" runder med bilen på en parkeringsplass en å kjøre fort i trafikken.. her jeg bor har jeg sett et par som kjører skikkelig svinaktig kjøring i tettbygt strøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har en M-bil er det som regel ikke en bil som man kjører bra a til b med, eller? Jeg kjører selv ganske aktivt og bruker bilen min for det det er verdt, innenfor rimlighetens grenser. Men avåtil så finnes det plasser der man bare ikke kan la være..

Hadde jeg hatt en M5 hadde jeg ihvertfall ikke liggi i 80 km/t hele tida.

M- bilene er litt mer dimensjonert enn en stock 3-serie.

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg synes du overreagerer. Det er ikke spesiell stor slitasje bare man får hjulet til å gå lett rundt, ved å stå rolig å burne med lett turtall. Men å kaste store donuts alt det går - det sliter! Understellet er lagd for å gå framover, ikke sidelengs! Det var forsiktig burning det vi var vitne til på filmen. Hør med folk som holder på med drifting, så kommer du til å få deg en aha- opplevelse.

Men for all del, alt sliter. Men detta var jo bare blåbær i forhold.

I prinspippet så synes jeg hele denne diskusjonen er tullete, folk må få gjøre det de vil med bilene sine, innenfor rimlighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at om du sklir sidelengs eller har hard nedbremsing, hard aks og harde svinger så sliter det omtrent like mye på understell og driv verk.. så om du drar løs bilen i en pen kurve så sliter ikke det noe mer en en hard sving.. forutenom dekkene så klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gatebil er jo rått å se på ,skikkelig showoff.. ingenting er som å se en breeed sladd med masse røyk og en rå motorlyd fra en 1000hk bil..

har en film av m5`En til vs motor..vis ikke det er gøy å høre se den spoler i langt over 100km\t så vet ikke jeg...

HELT enig! kaller man herjing, sladding og burning under kontrolerte forhold for idioti, så veit ikke jeg ass... da har man ikke mye interesse for bil å motor ihvertfall. om noen andre burner opp noen dekk å "ødlegger" bilen sin, så er vel det dems problem. ikkeno å syte for vel.........!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...